|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۶
کد خبر: ۱۰۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
دکتر غندالی همچنین در حکم دیگری سید مرتضی امامی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی زاگرس منصوب کرد.
طی احکامی از سوی دکتر شهاب الدین غندالی مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، مدیران عامل جدید شرکت ایران ارقام و شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی زاگرس معرفی شدند.

دکتر غندالی در مراسم معارفه امیرحسین فتاحی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ایران ارقام گفت: شرکت ایران ارقام یکی از شرکت های صاحب نام در زمینه دستگاه های خودپرداز و سایر تجهیزات سخت افزاری بانکی در کشور است و مدیرعامل جدید باید با برنامه ریزی دقیق و ورود به فضاها و فعالیت های جدید، جایگاه و سودآوری این شرکت را به طور قابل ملاحظه ای بهبود بخشد.

وی همچنین با اشاره به اینکه تغییر مدیر عامل شرکت ها در راستای انتخاب یک فرد شایسته و به منظور دستیابی به بالاترین سود برای سهامداران است افزود: مدیرعامل ایران ارقام توسط اعضای هیات مدیره این شرکت معرفی شده و به تبع مسئولیت اجرای برنامه ها و روند سودآوری شرکت نیز بر عهده مدیرعامل و اعضای هیات مدیره است.

مدیرعامل موسسه همچنین با تاکید بر اینکه هولدینگ صندوق ذخیره فرهنگیان از همه شرکت های زیرمجموعه حمایت می کند، تصریح کرد: اگر شرکت افق سودآوری روشن و قابل قبولی داشته باشد، موسسه نیز به اشکال مختلف از آن حمایت خواهد کرد.

وی همچنین نمایندگی شرکت های NCR  و GRG Banking را برای شرکت ایران ارقام بسیار مهم ارزیابی کرد و از مدیرعامل جدید خواست تا همگام با نیازهای و روندهای جهانی و ملی حرکت کند.

١٨ درصد سهام شرکت بورسی ایران ارقام متعلق به کمیته امداد امام خمینی و مابقی آن متعلق به هولدینگ موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و سهامداران حقیقی است.

امیر حسین فتاحی  پیش از این به عنوان مدیرعامل شرکت فن آوا کارت مشغول فعالیت بوده است. وی همچنین در کارنامه کاری خود فعالیت در بخش های مختلف انفورماتیک چند بانک، پی اس پی و همچنین مدیریت پروژه مرکز امضای دیجیتال بانک مرکزی در شرکت ملی انفورماتیک را داراست.

دکتر فتاحی دارای مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر از دانشگاه دورهام انگلستان و در حال حاضر نیز در سازمان مدیریت صنعتی در رشته دکتری مدیریت کسب و کار مشغول تحصیل است.

فضای شرکت زاگرس باید فضای فرهنگی و شایسته فرهنگیان باشد

دکتر غندالی همچنین در حکم دیگری سید مرتضی امامی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی زاگرس منصوب کرد.

مدیرعامل موسسه با اشاره به اینکه شرکت زاگرس با توجه به دسترسی به بیش از یک میلیون فرهنگی در سراسر کشور از پتانسیل های لازم برای سودآوری و گسترش خدمات به فرهنگیان عضو موسسه را دارد لذا باید مدیرعامل جدید بتواند از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده کند.

وی با اشاره به ظرفیت نمایندگی های استانی موسسه افزود: لازم است محیط شرکت زاگرس یک محیط فرهنگی و شایسته فرهنگیان باشد و کارکنان این شرکت باید از ادب و نزاکت لازم در پاسخگویی به فرهنگیان داشته باشند.

سید مرتضی امامی پیش از این به عنوان رییس هیات مدیره شرکت مسافرتی زاگرس فعالیت می کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین