|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۰۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
این بیانیه می‌افزاید: «البته طبق روال معمول، مناطق مذکور روزهای جمعه و شنبه نیز به روی غیرمسلمانان بسته خواهد بود.»
پلیس اسرائیل اعلام کرد که مسجد الاقصی و مناطق اطراف آن را از امروز سه‌شنبه به مدت سه روز به روی غیر مسلمانان (ازجمله شهرک‌نشینان اسرائیلی) بسته است.

 به نقل از خبرگزاری رسمی ترکیه (آناتولی)، پلیس اسرائیل اعلام کرد: «به دنبال درگیری روزهای یکشنبه و دوشنبه میان نمازگزاران و پلیس اسرائیل که به شهرک‌نشینان اجازه تخریب مسجد را داده بودند، تصمیم گرفته شد تا مسجدالاقصی و خیابان‌های اطرافش به مدت سه روز (تا روز پنج‌شنبه) به روی شهرک‌نشینان بسته شود.»

در بیانیه پلیس اسرائیل با اشاره به شهرک‌نشینان اسرائیلی، آمده است:‌ «بنابراین، امروز سه‌شنبه، فردا (چهارشنبه) و پس‌فردا (پنج‌شنبه) مسجدالاقصی و خیابان‌های اطرافش به روی غیر مسلمانان بسته خواهد بود.»

این بیانیه می‌افزاید: «البته طبق روال معمول، مناطق مذکور روزهای جمعه و شنبه نیز به روی غیرمسلمانان بسته خواهد بود.»

مسجدالاقصی و خیابان‌های اطرافش ظرف روزهای گذشته و به دنبال اجازه پلیس اسرائیل به شهرک‌نشینان برای تخریب این مسجد مقدس در 10 روز پایانی ماه مبارک رمضان تبدیل به محل درگیری مسلمانان و یهودیان و پلیس اسرائیل شده بود.

در این درگیری‌ها 10 نمازگزار بازداشت و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند. همچنین 33 شهرک‌نشین روز دوشنبه و 18 نفر دیگر روز یکشنبه در درگیری با مسلمانان در اطراف مسجدالاقصی زخمی شدند.

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین