|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۰
کد خبر: ۱۰۶۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
ایتالیا در نیمه نخست با یک گل برابر اسپانیا به برتری رسید تا فعلا انتقام شکست چهار سال قبل را بگیرد.
 ایتالیا در نیمه نخست با یک گل برابر اسپانیا به برتری رسید تا فعلا انتقام شکست چهار سال قبل را بگیرد.

دو تیم ایتالیا و اسپانیا در هفتمین دیدار مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۱۶ برابر هم به میدان رفتند که نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر ایتالیا به پایان رسید.

این بازی تقابل فینالیست های دوره قبل بود جایی که ماتادورها با ۴ گل به برتری رسیده بودند. بازی دو تیم با برتری تیم آبی پوش شروع شد و اولین خطر جدی در دقیقه ۸ بود جایی که ضربه سر گراتزیانو پله را دخیا به زیبایی برگشت داد. دو دقیقه بعد ضربه برگردان جیاکرینی را دخیا با همکاری دیرک دروازه به بیرون فرستاد ولی چاکر داور ترکیه ای در تصمیمی عجیب خطای جیاکرینی روی بوسکتس را اعلام کرد.

در ادامه بازی متعادل شد و توپ در میانه های میدان در جریان بود.در ادامه شوت زمینی فابرگاس را مدافعان ایتالیا به خوبی برگشت دادند.

در دقیقه ۲۵ ضربه سر زیبای پارولوی پیش تاخته به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت. چهار دقیقه بعد راموس نزدیک بود دروازه خودی را باز کند که توپ او به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۳ ضربه ایستگاهی ادر را دخیا به طور ناقص برگشت داد و توپ برگشتی را کیه لینی وارد دروازه اسپانیا کرد تا آتزوری پیش بیفتد.

در ادامه بازی باز هم متعادل دنبال شد و اسپانیا نتوانست به دروازه ایتالیا نزدیک شود. در دقیقه 45 شوت جیاکرینی نزدیک بود وارد دروازه شود که دخیا به زیبایی برگشت داد تا نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر ایتالیا به پایان برسد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین