|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۱۰۵۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
مسئول روابط عمومی کل سپاه جزئیات آخرین درگیری‌های شمال غرب کشور با اشرار مسلح را تشریح کرد.
مسئول روابط عمومی کل سپاه جزئیات آخرین درگیری‌های شمال غرب کشور با اشرار مسلح را تشریح کرد.

 سردار سرتیپ دوم رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه درباره درگیری‌های شمال غرب کشور با اشرار مسلح عنوان داشت: در درگیری اول سپاه پاسداران با اشرار مسلح ما سه شهید داشتیم و آنها ۱۲ کشته داشتند و در درگیری دوم ۷ تا ۸ نفر از اشرار مسلح به هلاکت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه ما در مقابله با اشرار مسلح به تجربه و تسلط کاملی رسیده‌ایم عنوان داشت: وزارت اطلاعات و نیروی زمینی سپاه با تجربه و تسلط کامل و با هم افزایی که صورت میگیرد شاهد امنیت بیشتری در مناطق مختلف خواهیم بود.
 
وی با اشاره به تجربه ۳۷ ساله مقابله با دشمنان اسلام تأکید کرد: دشمنان ما این فهم را باید داشته باشند که ما ۳۷ سال با گروهک‌های تروریستی دست و پنجه نرم کردیم؛ بنابراین آنها نمی‌توانند در ناامن‌سازی مناطق مرزی کشورمان دستاوردی داشته باشند.
 
مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه برخی دشمنان تلاش دارند این گروهک‌های تروریستی را تجهیز کنند افزود: ما مستنداتی داریم که برخی در این سالها به تسلیح، تجهیز و آموزش این گروهک‌های تروریستی می‌پردازند ولی بهره‌ای از این اقدامات نبرده و نخواهند برد.
 
سردار رمضان شریف افزود: مهاباد ما امنیتش با اصفهان تفاوتی نداشته است و دشمنان این رفتارهای ایذایی را با هزینه بسیار سنگینی برای عرض اندام خود ایجاد می‌کنند ولی هیچ نتیجه‌ای از این گونه اقدامات نمی‌گیرند.
 
وی درباره درگیری‌های میدانی شمال غرب کشور با اشرار مسلح گفت: در این درگیری‌ها دو تیم ۸ نفره که در کمین بچه‌های ما قرار گرفته بودند به هلاکت رسیدند هرچند ما هم ۳ شهید را تقدیم امنیت مردم و منطقه کردیم اما تمام آن تروریست‌هایی که به آن منطقه اعزام شده بودند و قصد خرابکاری داشتند منهدم شدند.
 
رمضان شریف ادامه داد: دو روز پیش یک درگیری بین تیم باقیمانده از اشرار مسلح که پس از ضربه خوردن اول قصد خروج از مرزها را داشتند اما در تور دستگاه اطلاعات و امنیت کشور قرار گرفته و دو نفر از فرماندهان ارشد آنها کشته و باقی اعضای تیم آنها به هلاکت رسیدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین