|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۰
کد خبر: ۱۰۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
مسی درباره شیلی هم گفت: شیلی تیمی است که شما را تحت فشار قرار می‌دهد و نمی‌گذارد که بازی‌ خودتان را انجام دهید.
کاپیتان تیم ملی آرژانتین می‌گوید که تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا طلسم طولانی مدت ناکامی‌اش برای کسب یک جام به همراه آلبی‌سلسته را با فتح تورنمنت صد سالگی کوپا آمه‌ریکا بشکند.

در آستانه فینال تورنمنت صد سالگی کوپا آمه‌ریکا که بامداد فردا (دوشنبه) میان تیم‌های ملی آرژانتین و شیلی برگزار می‌شود، لیونل مسی در یک کنفرانس خبری ابراز امیدوار کرد در چهارمین فینالی که به همراه آلبی‌سلسته تجربه می‌کند، طعم قهرمانی را بچشد.

مسی 29 ساله که پیش از این در فینال کوپا‌ آمه‌ریکای سال 2007 و 2015 و نیز فینال جام جهانی 2015 ناکام بوده است، اظهار داشت: نمی‌دانم که آیا این آخرین شانس‌مان است یا نه اما در صورت باید از آن استفاده کنیم و قهرمان جام شویم. من می‌خواهم تاریخ‌مان را تغییر بدهم و این بار قهرمان شویم.

مسی درباره شیلی هم گفت: شیلی تیمی است که شما را تحت فشار قرار می‌دهد و نمی‌گذارد که بازی‌ خودتان را انجام دهید.

کاپیتان آلبی سلسته در ادامه دلیل انتقاد تند اخیرش از وضعیت اتحادیه فوتبال آرژانیتن (پس از تأخیر چند ساعته در پرواز تیم ملی آرژانتین از هیوستون به نیوجرسی، محل برگزاری بازی فینال کوپا آمه‌ریکا) که آن را یک فاجعه دانسته است را هم اینگونه توضیح داد: موضوع فقط اتفاقاتی که این روزها رخ می‌دهد، نیست، بلکه اتفاقاتی است که از مدت‌ها پیش رخ داده است و با این حال ما هیچ چیز نگفتیم. شاید کار من برای انتقاد از اتحادیه فوتبال بدون آنکه از کسی دلیل این اتفاقات را بپرسم، اشتباه بوده است. ما چیز زیادی نمی‌خواهیم اما حداقل می‌توانیم سفر، استراحت و تمرینات آماده‌سازی مناسبی برای بازی‌های پیش روی‌مان داشته باشیم.

فینال تورنمنت صد سالگی کوپا آمه‌ریکا، ساعت 4:30 بامداد فردا (دوشنبه) میان تیم‌های ملی آرژانتین و شیلی برگزار می‌شود.


منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین