|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۱
کد خبر: ۱۰۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
وی با اشاره به این که 3سال قبل ازدواج کرده است، به اختلافات خانوادگی خود اشاره کرد و گفت: به خاطر برخی مسائل و اختلافات خانوادگی بسیار عصبانی بودم، اما وقتی به همراه خانم مهندس از گناباد به مشهد بازگشتیم، او تهدید کرد که از شرکت می رود.
مظنون پرونده قتل مدیرعامل یک شرکت خصوصی در مشهد، پس از 48ساعت تحقیقات گسترده و میدانی به ارتکاب جنایت با انگیزه مالی اعتراف کرد.

 حدود ساعت 23 شب پنجشنبه گذشته، جسد زن 32ساله ای در ابتدای خیابان شهیدکلانتری 12مشهد کشف شد. بررسی های مقدماتی قاضی ویژه قتل عمد و کارآگاهان اداره جنایی نشان داد: مقتول، مدیرعامل یک شرکت خصوصی بوده است که برای بازدید از پروژه عمرانی به همراه یکی از همکارانش به گناباد سفر کرده بود. در حالی که هیچ گونه سرنخی از عامل یا عاملان این جنایت وجود نداشت، کارآگاهان با صدور دستوری از سوی قاضی سیدجواد حسینی، همکار 27ساله خانم مهندس (مقتول) را دستگیر کردند. اما وی ارتکاب هرگونه جنایتی را انکار کرد و گفت: حدود ساعت 8 شب بود که من و خانم مدیرعامل از گناباد به مشهد بازگشتیم و من، او را در نزدیکی محل زندگی اش از خودرو پیاده کردم، ولی از ماجرای قتل اطلاعی ندارم.

در حالی که کارآگاهان عملیات اطلاعاتی خود را روی بررسی وضعیت اخلاقی و خانوادگی تنها مظنون این حادثه متمرکز کرده بودند و در حال جمع آوری اسناد و مدارک مستندی برای اثبات جرم بودند، این متهم همچنان به داستان سرایی می پرداخت و خود را بی گناه جلوه می داد تا این که روز گذشته گروهی از کارآگاهان اداره جنایی به بررسی آخرین تماس های تلفنی و دوربین های مداربسته پرداختند تا سرنخی از این ماجرای جنایی به دست آورند. در این هنگام بود که قاضی حسینی به طور میدانی وارد عمل شد و کارآگاهان نیز در کنار مقام قضایی به تحقیقات خود ادامه دادند، چراکه حضور قاضی ویژه قتل عمد و صدور دستورات قضایی در اماکنی که نیاز به مکاتبات اداری داشت، رسیدن به سرنخ های مهم را سرعت می بخشید.

بررسی دوربین های مداربسته، دروغ بودن اظهارات متهم را مشخص کرد و بدین ترتیب، قاضی شعبه 211 دادسرای مشهد عازم پلیس آگاهی شد و در کنار کارآگاهان قرار گرفت تا بازجویی های تخصصی از تنها متهم این پرونده ادامه یابد.این در حالی بود که پس از ارشادات و نصایح قاضی ویژه قتل عمد و ارائه مدارک انکارناپذیر به متهم 27ساله، وی که دیگر راه گریزی نداشت، به ناچار لب به اعتراف گشود و راز این جنایت را فاش کرد.«امیرارسلان» که در حضور سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی) و کارآگاه حمیدفر (افسر پرونده) سخن می گفت، در ادامه اظهارات خود، افزود: 14سال سابقه در رشته رزمی و وشو را دارم و در حال حاضر نیز دانشجوی دکترا در رشته مدیریت هستم.

وی با اشاره به این که 3سال قبل ازدواج کرده است، به اختلافات خانوادگی خود اشاره کرد و گفت: به خاطر برخی مسائل و اختلافات خانوادگی بسیار عصبانی بودم، اما وقتی به همراه خانم مهندس از گناباد به مشهد بازگشتیم، او تهدید کرد که از شرکت می رود. من هم که می دانستم اگر او شرکت را ترک کند، من از نظر مالی در شرایط بدی قرار می گیرم، ناگهان عصبانی شدم و هنگامی که خودروی 405نقره ای را در ابتدای خیابان شهیدکلانتری 12 متوقف کرده بودم، شال روی سر او را دور گردنش پیچیدم و با ضربه ای ضربدری او را به قتل رساندم. آن لحظه ترسیده بودم و جسد را از خودرو بیرون انداختم و متواری شدم.

بنابراین گزارش، در پی اعترافات متهم جوان که تا ساعت 16عصر روز گذشته به طول انجامید، وی با صدور قرار بازداشت موقت از سوی قاضی حسینی، در اختیار کارآگاهان اداره جنایی قرار گرفت تا تحقیقات بیشتری در این باره انجام شود.

منبع: خراسان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین