کد خبر: ۱۰۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
طاهرزاده با اشاره به انتشار سخنانی مبنی بر اينكه اورژانس با ۴۰ دقيقه تأخير در محل حاضر شده است، گفت: به ناحق همه‌جا عنوان شده که اورژانس با ۴۰ دقیقه تاخیر به محل حادثه رسیده است اما این حرف به هیچ عنوان درست نیست.
مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد جزئيات فوت نوجوان ۱۵ ساله مشهدی دراثر برق‌گرفتگی را تشريح كرد و گفت: هیچ‌گونه تاخیری در رسيدن اورژانس به محل حادثه وجود نداشته است.

شهرام طاهرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فوت يك نوجوان ۱۵ ساله در يكی از بوستان‌های مشهد دراثر برق‌گرفتگی اظهار كرد: پنج شنبه شب در جریان بروز حادثه برق‌گرفتگی نوجوان ۱۵ ساله در بوستان امت، ساعت ۲۲:۲۸ با اورژانس ۱۱۵ تماس حاصل شده و بلافاصله نزدیکترین پایگاه اورژانس که پایگاه مهرآباد است با کد ۲۴۷۳ به محل اعزام می‌شود.

وی با بيان اينكه اورژانس در ساعت ۲۲:۳۲ به محل حادثه می‌رسد، گفت: تیم اعزامی با ورود به محل حادثه هیچ فرد یا افرادی را در محل  نمی‌بیند بنابراين مجدد با اطلاع‌دهنده حادثه تماس گرفته می‌شود و متوجه می‌شوند فرد تماس گیرنده آدرس را اشتباه ذكر كرده است زيرا محل حادثه در بوستان امت بوده است، نه پارك امت، اين دو مكان با يكديگر تفاوت دارند و پارک امت روبروی بوستان امت قرار دارد.

مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد با اشاره به اينكه تشابه اسامی خیابانها یکی از معضلاتی است که اورژانس همیشه با آن درگیر بوده است، اظهار کرد: بعد از دریافت آدرس مجدد، ساعت ۲۲:۴۶ متوفی به بیمارستان اعزام می‌شود اما در همان ابتدای رسيدن اورژانس به بر بالين محمد، اون جان‌باخته بود.

طاهرزاده با اشاره به انتشار سخنانی مبنی بر اينكه اورژانس با ۴۰ دقيقه تأخير در محل حاضر شده است، گفت: به ناحق همه‌جا عنوان شده که اورژانس با ۴۰ دقیقه تاخیر به محل حادثه رسیده است اما این حرف به هیچ عنوان درست نیست و تنها فرافکنی عده‌ای است که می‌خواهند بار مسئولیت خودشان را در این اتفاق کم کنند.

وی تأكيد كرد: در جریان برگزاری هر برنامه در هر مکانی ابتدا باید نکات ایمنی رعایت شود.

گفتنی است ساعت یک بامداد روز جمعه ۴ تيرماه، محمد، نوجوان ۱۵ ساله‌ مشهدی به هنگام برگزاری مراسم فرهنگی در بوستان امت مشهد به علت برق گرفتگی، جانش را از دست داد، گفته می‌شود هنگام اجرای این مراسم فیوز پروژکتور با مشكل مواجه شده كه برای حل مشکل، فیوز را یک‌سره می‌کنند و این نوجوان هنگامی که قصد داشته از جای خود بلند شود، دستش را به نرده‌ها می‌گیرد که ناگهان جریان برق او را به عقب پرتاب کرده و به مرگ او منجر می‌شود.



منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین