|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۱
کد خبر: ۱۰۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
وی خاطرنشان کرد: این قضیه نباید مانند اختلاس‌های دوره‌های قبل مشمول مرور زمان شود و این‌گونه نباشد که بگویند دو روز دیگر مردم حقوق‌های نجومی را هم فراموش می‌کنند، چراکه مردم هیچ‌چیز را فراموش نمی‌کنند.
امام جمعه مشهد گفت: قضیه حقوق‌های نجومی باید پیگیری و به مردم اطلاع‌رسانی شود.

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه مشهد، آیت‌الله علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در جامعه اسلامی و دینی ما، آنانی که مسؤولیت می‌پذیرند و در جریان مسؤولیت قرار می‌گیرند، غیر از خدا و غیر از حقوق مردم، یک بازخواست کننده دیگر آنان حضرت علی(ع) است.

وی با اشاره به مساله حقوق های نجومی ادامه داد: این قضیه باید پیگیری شود و نتیجه آن را به مردم هم اطلاع بدهند، این نظام مال این مردم است، مردمی که این‌گونه در عرصه‌های اقتصادی مقاومت می‌کنند، با محرومیت‌ها و سختی‌ها می‌سازند برای این‌که صلابت و هیبت نظام را در برابر استکبار جهانی حفظ کنند، این مردم باید در جریان قرار بگیرند که این افراد نابکار چه کسانی هستند و مال به بیت‌المال برگردد، البته ما نهادهای نظارتی قوی نیز داریم، قوه قضاییه و بازرسی کل کشور به ‌صورت یک چشم بینا بر همه عملکردهای افراد نگاه می‌کند.

علم الهدی تصریح کرد: مجلس دارای دستگاه نظارتی دیوان محاسبات است و دولت هم دارای نهاد بازرسی ریاست جمهوری، این عزیزان باید کار را پیگیری کنند و موضوع را جدی بگیرند، برای مردم ما قابل‌تحمل نیست که در شب و روز ماه رمضان، کارگری که 6 ماه حقوق بخور نمیرش را نگرفته با دست خالی خانه‌اش برود اما از آن‌طرف آقایی 60 میلیون تومان حقوق ماهیانه‌اش باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با تاکید بر این‌که مدیران نظام با همه اخلاص برای مردم زحمت می‌کشند، گفت: یک عده افراد معدود باید شناسایی و به مردم معرفی شوند، وجوه مورد تجاوز را به بیت‌المال برگردانند و این قضیه باید با کمال قدرت و قاطعیت مسؤولین محترم پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: این قضیه نباید مانند اختلاس‌های دوره‌های قبل مشمول مرور زمان شود و این‌گونه نباشد که بگویند دو روز دیگر مردم حقوق‌های نجومی را هم فراموش می‌کنند، چراکه مردم هیچ‌چیز را فراموش نمی‌کنند.

امام جمعه مشهد با تاکید بر این‌که تمام جرائم گذشته به یاد مردم هست، گفت: قضیه کرسنت، مسئله اختلاس سه هزار میلیارد تومانی و اختلاس‌های گذشته به یاد مردم مانده و آنان هیچ‌چیز را فراموش نکرده‌اند، خوشبختانه مردم ما بصیرت دارند و خوب و بد را تشخیص می‌دهند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین