کد خبر: ۱۰۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
تیم ملی بسکتبال از ۱۳ تیرماه دیدارهای خود در آخرین مرحله رقابت های گزینشی المپیک در تورین ایتالیا را آغاز می کند اما پیش از حضور در این رقابت ها و برای آماده سازی بیشتر، ملی پوشان بسکتبال دو اعزام برون مرزی خواهند داشت که اولین آن فردا شنبه و به مقصد لتونی انجام می شود.
تیم ملی بسکتبال به منظور برگزاری آخرین دیدارهای تدارکاتی و جلسات تمرینی پیش از حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک، فردا شنبه راهی کشور لتونی می‌شود.

 تیم ملی بسکتبال از ۱۳ تیرماه دیدارهای خود در آخرین مرحله رقابت های گزینشی المپیک در تورین ایتالیا را آغاز می کند اما پیش از حضور در این رقابت ها و برای آماده سازی بیشتر،  ملی پوشان بسکتبال دو اعزام برون مرزی خواهند داشت که اولین آن فردا شنبه و به مقصد لتونی انجام می شود.

تیم ملی بسکتبال پس از برگزاری دو دیدار در لتونی که ۶ و  ۸ تیرماه برابر تیم های ملی نیوزلند و تیم ملی این کشور (لتونی) انجام می شود، با اتوبوس راهی لیتوانی می شود تا آخرین برنامه آماده سازی خود پیش از حضور در مسابقات گزینشی المپیک را در کمپ تمرینی این کشور اجرا کند. حضور در کمپ تمرینی کشور لیتوانی برای روزهای ۹ تا ۱۲ تیرماه نهایی شده است. در پایان این کمپ تمرینی، تیم ملی بسکتبال به تورین ایتالیا می رود تا در رقابت های گزینشی شرکت کند.

سفر تیم ملی بسکتبال به لتونی و لیتوانی با ترکیب دوازده نفره ای که قرار است در رقابت های گزینشی المپیک حاضر شوند، انجام خواهد شد. حامد حدادی، اوشین ساهاکیان، اصغر کاردوست، ارسلان کاظمی، محمد جمشیدی، بهنام یخچالی، فرید اصلانی، سجاد مشایخی، آرمان زنگنه، امیر صدیقی، محمد حسن زاده و عدنان دورقی بازیکنانی هستندکه در این سفر ها حضور خواهند داشت.

در راستای آماده سازی تیم ملی بسکتبال برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک، این تیم پیش از این در مسابقات غرب آسیا و تورنمنت اطلس اسپورت شرکت کرد و در فاصله میان این دو رویداد هم برگزارکننده دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی فیلیپین در مانیل بود.

رقابت های گزینشی المپیک طی روزهای ۱۳ تا ۱۸ تیرماه در تورین ایتالیا برگزار می شود. تیم ملی بسکتبال در نخستین دیدار خود به مصاف یونان می رود و سپس مقابل مکزیک صف آرایی خواهد کرد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین