|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۱۰۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: سارق حرفه ای و تحت تعقیب، در عملیات ماموران پلیس در دامغان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و دستگیر شد.
فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: سارق حرفه ای و تحت تعقیب، در عملیات ماموران پلیس در دامغان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و دستگیر شد.

سردار روح الامین قاسمی با اعلام این خبر اظهار کرد: به‌دنبال دریافت شکایتی مبنی بر سرقت خودروی یکی از شهروندان دامغانی از جلوی منزل وی، کارآگاهان با بررسی و بهره‌گیری از شگردهای خاص پلیسی، سرنخ‌هایی از عامل این سرقت به دست آوردند.

وی افزود: تلاش ماموران به ثمر نشست و با تحقیقات گسترده، سارق که فردی سابقه‌دار و تحت تعقیب بود شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، عملیات دستگیری وی آغاز شد. در عملیات تعقیب و گریز متهم در شهر دامغان، وی در نقطه‌ای خودرو را رها کرد و متواری شد که یکی از ماموران گشت پلیس با رعایت کامل قانون به‌کارگیری سلاح، اقدام به شلیک هوایی کرد.

به گفته سردار قاسمی، این متهم حرفه‌ای و سابقه‌دار، بدون توجه به شلیک هوایی به فرار خود ادامه داد که مامور پلیس با شلیک گلوله‌ای، هر 2 پای سارق را مورد هدف قرار داد و این مجرم فراری را زمین‌گیر کرد.

فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه حال عمومی متهم رضایت بخش است، اضافه کرد: بازجویی‌های فنی پلیس برای کشف دیگر جرایم این متهم 30 ساله هنوز ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، این فرمانده ارشد انتظامی با تاکید بر برخورد بدون چشم‌پوشی پلیس با مجرمانی که سلب آرامش و آسایش مردم را  با رفتار هنجارشکنانه خود هدف قرار داده‌اند، به شهروندان توصیه کرد: با رعایت نکات ایمنی و بالا بردن ضریب امنیتی و حفاظتی اموال خود از جمله وسایل نقلیه‌، زمینه وقوع جرایمی همچون سرقت را به کمترین حد ممکن کاهش دهند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین