|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۱۰۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹
معاون وزیر راه و شهر سازی گفت : دولت تدبیر و امید ، تامین مسکن را از مهمترین برنامه های خود می داند و در این خصوص، با جدیت تمام تلاش خواهد کرد.
نریمان در جریان بازدید از شهر جدید امیر کبیر افزود: مجموعه دولت و وزرات راه و شهر سازی به دنبال عینیت بخشی در اجرای طرحهای مختلف است و از انجام هر گونه کارهای نمایشی و بدون اساس پرهیز می کند.

معاون وزیر راه و شهر سازی با اشاره به مشکلات مسکن مهر گفت: هر واحد مسکونی که در کشور ساخته می شود باید امکانات رفاهی وخدماتی بخوبی در آن پیش بینی شده باشد و متقاضی در آن احساس امنیت و آرامش داشته باشد.

وی افزود : بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تصمیم گیری در خصوص تسهیلات بانکی در شورای بانک و اقتصادی معین می شود اما بطور کلی سیاست دولت در ارایه این گونه تسهیلات مردم محور است .

نریمان با اشاره به برنامه دولت در ساخت واحد مسکونی گفت : در مجموع 400 هزار واحد مسکونی در شهر های جدید کشور در حال آماده سازی است که در بازده های زمانی مختلف بتدریج به متقاضیان واگذار می شود.

وی افزود : حدود 20 هزار واحد مسکونی تایکماه آینده در شهرهای جدید کشور تکمیل و به متقاضیان واگذار می شود.

معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ، در خصوص شهر جدید امیر کبیر اراک نیز گفت: این شهر بسترهای مناسبی برای شهرنشینی دارد و با انجام برخی زیر ساختها همچون فضای سبز و امکانات رفاهی معیشتی می توان از آن به عنوان یکی از شهر های قابل توسعه یاد کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین