|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸
کد خبر: ۱۰۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
علایی در ادامه بر لزوم استفاده از محصولات استاندارد استان در بوفه مدارس تاکید و اظهار داشت: این کار در حمایت از اشتغال زایی استان نقش بسزایی خواهد داشت.
مدیرکل استاندارد استان اردبیل بر لزوم استانداردسازی محصولات عرضه شده  در بوفه های  تمام مدارس استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل ، هاشم علایی در دیدار با ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: برای حفظ سلامتی دانش آموزان، محصولات عرضه شده  در بوفه‌های مدارس باید استاندارد باشند.

وی به تفاهم نامه منعقد شده بین اداره کل استاندارد و آموزش و پرورش استان در خصوص ترویج فرهنگ استاندارد و استفاده از کالاهای استاندارد در بین دانش آموزان اشاره و خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش با دارا بودن نیروی انسانی و توان علمی بالا برای تدوین استانداردهای ملی در حوزه های مختلف گام های موثری بردارد.

علایی در ادامه بر لزوم استفاده از محصولات استاندارد استان در بوفه مدارس تاکید و اظهار داشت: این کار در حمایت از اشتغال زایی استان نقش بسزایی خواهد داشت.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل  با اشاره به اهمیت سلامت و بهداشت شیر توزیعی در مدارس گفت: انتظار می رود شیر های استاندارد و تولید استان در تمامی مدارس توزیع و استفاده شود.
وی بر لزوم استاندارد تجهیزات بازی مورد استفاده در اردوگاه های سازمان آموزش و پرورش تاکید کرد و خواستار نظارت مستمر در خصوص استاندارد این تجهیزات برای حفظ ایمنی و سلامتی دانش آموزان شد. علایی درباره استاندارد آسانسورهای نصب شده در مجموعه آموزش و پرورش گفت: باتوجه به اجباری بودن استاندارد آسانسور ، اخذ گواهی ایمنی آسانسورهای مورد استفاده در این مجموعه الزامی است.
 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین