|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۰۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
حضرتی با اشاره به دستگیری و بازداشت روزنامه‌نگاران در ایران اظهار کرد: اگر جرم مازندرانی جاسوسی است آن را اعلام کنند و بگویند که از فلانی پول گرفته، ما هم قول می‌دهیم تیتر بزنیم اعدامش کنید.
شب گذشته ضیافت افطار رئیس جمهوری با اصحاب رسانه در محل سالن اجلاس سران با حضور جمع کثیری از مدیران مسئول، سردبیران، روزنامه‌نگاران و عکاسان خبری برگزار شد.

در این مراسم الیاس حضرتی، مدیرمسئول روزنامه اعتماد و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از وضعیت فرهنگی کشور انتقاد کرد و گفت: حال حوزه فرهنگ ناخوش است و تولیدات مناسبی وجود ندارد.

وی ادامه داد:‌ فرهیختگان، عالمان و رسانه‌ها چشم بیدار جامعه هستند که مشکلات را انعکاس می‌دهند. این وضع نگران‌کننده آسیب‌های اجتماعی امروز را سال‌ها پیش رسانه‌ها منعکس کردند ولی در پاسخ به آن‌ها گفته شد که سیاه‌نمایی نکنید.

حضرتی همچنین مهم‌ترین مشکل حوزه فرهنگ و رسانه را تعامل و گفت‌وگو میان دولت و رسانه‌ دانست.

مدیر مسئول روزنامه اعتماد در بخش دیگری از سخنان خود از بازداشت روزنامه‌نگاران انتقاد کرد و گفت:‌ چرا باید روزنامه‌نگاری در زندان باشد و به خاطر وضع جسمی خود در بیمارستان بستری شود؟

وی در ادامه از روحانی درخواست کرد: به وضعیت احسان مازندرانی، روزنامه‌نگار زندانی رسیدگی کنید.

حضرتی با اشاره به دستگیری و بازداشت روزنامه‌نگاران در ایران اظهار کرد: اگر جرم مازندرانی جاسوسی است آن را اعلام کنند و بگویند که از فلانی پول گرفته، ما هم قول می‌دهیم تیتر بزنیم اعدامش کنید.

حضرتی در ادامه خاطرنشان کرد: احسان مازندرانی را از زندان به بیمارستان برده‌اند، معلوم نیست وضع وی به کجا ختم می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهوری گفت: اگر شما نمی‌رسید پیگیری کنید به وزیر ارشاد بگویید پیگیر باشد تا به نتیجه برسد. باید تکلیف روزنامه‌نگاران زندانی روشن شود.

مدیر مسئول روزنامه اعتماد همچنین در این نشست گفت: انجمن صنفی روزنامه‌نگاران باید بازگشایی شود ولی نمی‌گذارند. می‌گوییم که اگر ایراد شما به افراد آن است، آن‌ها را تغییر می‌دهیم اما باز هم اجازه نمی‌دهند.

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین