|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۰۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
وی با اشاره به انجام صادرات از طریق اتاق تعاون از 2 سال گذشته گفت: اقلیم کردستان عراق یکی از مناطق هدف صادراتی استان همدان است.
96 درصد از مسکن‎های مهر همدان در قالب تعاونی تحویل متقاضیان شده است.

 طی مراسمی با تقدیر از زحمات «مسعود اقلامی»، «احمد توصیفیان» به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان معرفی شد.

مسعود اقلامی با سابقه ترین مدیرکل استان با فعالیت بیش از 3 دهه بازنشسته و جای خود را به احمد توصیفیان داد.

اقلامی در مراسم تودیع خود با بیان اینکه همدان رتبه 4 تا 6 نرخ بیکاری را در بین استان‌های کشور از آن خود کرده است، نرخ بیکاری همدان را تک رقمی عنوان کرد و گفت: 9 استان کشور نرخ بیکاری تک رقمی دارند.

وی افزود: خوشبختانه با هماهنگی بین دستگا‎ه‎های اجرایی استان، شاهد بهبود وضعیت اشتغال در همدان بودیم.


مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از کاهش حوادث ناشی از کار در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مهم با رعایت مسائل ایمنی و بهداشت محیط کار محقق شده است.

وی با اشاره به انجام صادرات از طریق اتاق تعاون از 2 سال گذشته گفت: اقلیم کردستان عراق یکی از مناطق هدف صادراتی استان همدان است.

اقلامی با بیان اینکه 96 درصد از مسکن‎های مهر همدان در قالب تعاونی تحویل متقاضیان شده است، یادآور شد: 1.7 درصد از مسکن‎های مهر نیز آماده تحویل است.

این مسؤول با بیان اینکه با تحویل آنها تعداد واحدهای تحویل شده در استان همدان به 97.7 درصد خواهد رسید، خواستار توجه به این امر شد.

مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان از همکاری خوب بین تشکل‎های کارگری خبر داد و با اشاره به ایجاد فضای تعاملی مطلوب بین بخش کارگری و کارفرمایی گفت: کارگران با وجود تمام مشکلات همراهی لازم را با کارفرمایان داشتند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین