|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۱۰۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
وی ادامه داد: در شبکه های اجتماعی و برخی سایت های خبری کشته شدن 2 نفر در حادثه آتش سوزی محله شهران منتشر شده است که این موضوع تکذیب می شود.
روز گذشته خط لوله انتقال گاز شمال غرب تهران در منطقه شهران منفجر شد. این خط در محل حفر تونل مترو در تقاطع بلوار کوهسار، خیابان یکم شهران دچار حریق شد. نیروهای امدادی و آتش‌نشانی از لحظات ابتدایی در محل حاضر شدند و با بستن مسیرهای منتهی به این تقاطع ‌سعی در مهار اولیه تبعات این آتش‌سوزی داشتند. بلندگوی خودروهای امدادی از سکنه نزدیک انفجار درخواست تخلیه فوری منازل را تکرار می‌کرد. به گفته یکی از مسئولان سامانه تلفنی 125 آتش‌نشانی تهران آتش‌سوزی ناشی از این انفجار حدود ساعت 4:30 بامداد جمعه به وقوع پیوست و تا ساعت (6:20) مهار شد.سخنگوی مرکز اورژانس تهران گفت: حادثه انفجار خط لوله گاز بامداد جمعه در شهران (در شمال غرب تهران) تلفات جانی نداشت.حسن عباسی در گفت وگو با  ایرنا افزود: این حادثه فقط پنج مصدوم داشت که توسط تکنسین های اورژانس در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.وی ادامه داد: در شبکه های اجتماعی و برخی سایت های خبری کشته شدن 2 نفر در حادثه آتش سوزی محله شهران منتشر شده است که این موضوع تکذیب می شود.

امروز ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در خصوص مفقودین حادثه منطقه شهران اظهار داشت: طی گزارش‌های دریافتی 2 نفر از کارگران در  حادثه انفجار لوله گاز در منطقه شهران مفقود شده بودند که امروز جسد یک نفر از آن ها کشف شد.





































منبع: میزان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین