|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۶
کد خبر: ۱۰۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳
انگلیس و ولز در دومین دیدارشان در یورو 2016 در شهر لانس به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک سه شیرها به پایان رسید.
 انگلیس و ولز در شهر لانس دومین دیدارشان در یورو 2016 را برابر یکدیگر برگزار کردند که این دیدار با برتری 2 بر یک انگلیس به پایان رسید.

اولین موقعیت را رحیم استرلینگ در  دقیقه 6 در دهانه دروازه از دست داده و در ادامه نیز ضربه سر اسمالینگ راهی به دروازه ولز پیدا نکرد و در حالی که نیمه نخست رو به اتمام بود گرت بیل باز هم ارزش‌های خودش را نشان داد و توانست همچون بازی‌ قبل روی یک ضربه ایستگاهی دروازه انگلیس را باز کند تا بیل نیز همچون پایت مرد دو گله جام لقب گیرد.

بعد از عملکرد ضعیفی که هری کین در این دیدار داشت، او و استرلینگ در نیمه دوم جای خود را به جیمی واردی و دانیل استوریج دادند تا انگلیس هجومی تر از قبل شود. در نیمه دوم سه شیرها نمایش متفاوتی با نیمه نخست خود داشتند.

به گزارش ایسنا، وین رونی در دقیقه 54 می توانست گل تساوی را به ثمر برساند که ضربه او را هنسی دفع کرد. در نهایت انگلیس آنقدر حمله کردند که در یکی از صحنه ها اشتباه مدافع ولز و ضربه سر رو به عقب او باعث شد تا جیمی واردی در دقیقه 56 دروازه ولز را باز کند. بعد از این گل نیز باز هم توپ و میدان در اختیار شاگردان هاجسون بود. این مربی حتی راشفورد را نیز در ادامه بازی به زمین مسابقه فرستاد تا تعداد مهاجمان انگلیس افزایش یابد.

ولز هر چند توانایی زدن گل نداشت ولی انگلیس نیز در حالی که توپ را در زمین ولز به گردش در می‌آورد، در دقایق پایانی توانست با ضربه دانیل استوریج دروزاه ولز را باز کند تا این دیدار با برتری 2 بر یک انگلیس به پایان برسد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین