|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۱
کد خبر: ۱۰۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
فرمانده نيروي انتظامي کشور از مأموريت اربعين و حفاظت از مرزهاي استان به عنوان دو مأموريت اصلي در اين استان نام برد و گفت: اولويت اول نيروي انتظامي در سال جاري موضوع اربعين است.
فرمانده نیروی انتظامي با تأکيد برايجاد امنيت سرمايه گذاري در هر نقطه از کشور توسط نيروي انتظامي گفت: امروز ناجا آمادگي تامين امنيت سرمايه گذاري درهرجاي کشور و با هر ظرفيتي را دارد.

سردار "حسين اشتري" در مراسم تکريم و معارفه فرمانده انتظامي استان ايلام اظهار داشت : برگزاري مراسم هايي تحت عنوان توديع، تکريم و معارفه، باعث شکوفايي، ارتقاء و پيشرفت مأموريت ها مي شود.

وي ادامه داد: در نيروي انتظامي با جابجا شدن فرماندهان مأموريت ها تغيير نمي کند چرا که سياست ها و برنامه ها از قبل مشخص شده است .

فرمانده نيروي انتظامي گفت: هر فرمانده که کارش در مسئوليت فرماندهي به پايان مي رسد فرمانده جديد بايد ادامه دهنده همان مسيرقبلي با شتاب بيشتري باشد.

وي خاطر نشان کرد: نيروي انتظامي با توجه به تنوع، گستردگي و اثربخشي که در سراسر کشور دارد در ارتقاء نظم و آرامش وظيفه مهمي عهده دار است .

پيگيري جدي دغدغه هاي مقام معظم رهبري در حوزه آسيب هاي اجتماعي
سردار اشتري با اشاره به ديدار فرماندهان ناجا با مقام معظم رهبري بر پيگيري جدي دغدغه هاي مقام معظم رهبري در حوزه آسيب هاي اجتماعي و همت مضاعف در رفع آنها تأکيد کرد .

فرمانده ناجا تصريح کرد: وظيفه حفظ و ارتقاء نظم ، امنيت و آرامش برعهده نيروي انتظامي است .

وي با اشاره به فرمايش ديگر مقام معظم رهبري مبني بر اينکه سران قوا، مردم و مسئولان بايد به ناجا کمک کنند گفت: بحمدالله امروز خدمات رساني نيروي انتظامي به مردم، بي بديل است .

فرمانده نيروي انتظامي ادامه داد: البته امنيت مثال زدني کشور مرهون هدايت هاي داعيانه مقام معظم رهبري ، حضور مردم در صحنه، اتحاد بين مردم و مسئولان و تلاش دستگاه هاي متولي امنيت و به برکت خون شهدا است .

پيشگامي و پيشتازي ناجا در مقابله با ورود کالاي قاچاق به کشور

وي در بخشي ديگر از سخنانش به موضوع اقدامات پليس در راستاي شعار سال مقام معظم رهبري پرداخت و گفت: امروز ناجا در عرصه مقابله با ورود قاچاق به کشور و مبارزه با مواد مخدر پيش‌تاز است .

سردار اشتري خاطر نشان کرد: ما در نيروي انتظامي شعار سال را تببين و وظايف رده ها را در دو حوزه داخل و خارج سازمان تقسيم بندي کرده ايم ، ابتدا بايستي در سازمان اقتصاد مقاومتي را با استفاده صحيح از امکانات و تجهيزات، رعايت کرده و اگر ظرفيت و تواني نيز داريم براي توليد استفاده نمائيم .

فرمانده انتظامي گفت: در حوزه برون سازماني، مبارزه بي امان با قاچاق کالا و ارز را در راستاي اقتصاد مقاومتي در دستور کار داريم .

اين مقام ارشد انتظامي با تأکيد برايجاد امنيت سرمايه گذاري در هر نقطه از کشور توسط نيروي انتظامي گفت: امروز ناجا آمادگي تامين امنيت سرمايه گذاري درهرجاي کشور و با هر ظرفيتي را دارد.

سردار اشتري در ادامه با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در تقدير از نيروي انتظامي در ايجاد نظم و امنيت در مراسم هاي 22 بهمن و انتخابات رياست جمهوري، گفت: ناجا آماده برقراري امنيت در اقصي نقاط کشورمانند گذشته و با انگيزه و آمادگي بيشتر است.

فرمانده نيروي انتظامي کشور از مأموريت اربعين و حفاظت از مرزهاي استان به عنوان دو مأموريت اصلي در اين استان نام برد و گفت: اولويت اول نيروي انتظامي در سال جاري موضوع اربعين است.

لزوم تقويت مرزهاي استان براي ممانعت از هرگونه نفوذ

وي ادامه داد: حفاظت از مرزهاي استان موضوعي ديگر است که بايد در اولويت برنامه هاي مرزباني قرار گيرد و بايد به گونه اي عمل شود که نفوذي از طرف دشمن در مرزهاي کشور بوجود نيايد .

سردار اشتري با اشاره به اينکه مأموريت اربعين براي جمهوري اسلامي ايران يک افتخار است ، گفت: مرز مهران در بين سه مرز شلمچه ، چزابه و مهران پر ترددترين مرز کشور براي زائران عتبات عاليات است .

حفظ و ارتقاء امنيت، آرامش و نظم از وظايف مهم نيروي انتظامي

وي با تأکيد مجدد بر حفظ آمادگي نيروي انتظامي در استان براي مأموريت اربعين گفت: سربلندي در انجام اين مأموريت نيازمند برنامه ريزي دقيق است که بايستي از امروز انجام شود .
براساس گزارش سایت پلیس، در اين مراسم از خدمات و تلاش هاي ارزنده سردار «علي دولتي» فرمانده سابق انتظامي استان ايلام تجليل و سردار «نورعلي ياري» به عنوان فرمانده جديد نيروي انتظامي در استان ايلام معرفي شد.

 



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین