|
|
امروز: يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۱۰۳۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶
فرماندار ویژه آبادان گفت: امنیت مردم خط قرمز ماست و قطعا با کسانی که با ایجاد و پخش شایعه قصد بر هم زدن آرامش مردم را داشته باشد طبق قانون برخورد خواهد شد.
 فرماندار ویژه آبادان گفت: امنیت مردم خط قرمز ماست و قطعا با کسانی که با ایجاد و پخش شایعه قصد بر هم زدن آرامش مردم را داشته باشد طبق قانون برخورد خواهد شد.

عزیزاله شهبازی امروز (26 خرداد ماه) با اشاره به نشر برخی شایعات در خصوص ایجاد و شیوع ناامنی در این شهرستان اظهار کرد: شورای تامین شهرستان و فرماندهی انتظامی آبادان به صورت شبانه روزی در حال کنترل و پایش مسائل امنیتی شهروندان هستند و خوشبختانه با توجه به موقعیت شهرستان، این منطقه یکی از امن‌ترین و کم حاشیه‌ترین نقاط مرزی کشور محسوب می‌شود.

وی با هشدار به کسانی که به شایعات در فضاهای اجتماعی و مجازی پیرامون برخی رخدادهای شهرستان دامن می‌زنند، گفت: سیاست دولت تدبیر و امید، حمایت از گردش آزادانه اطلاعات صحیح و صریح در جامعه است و از تمام کسانی که وظیفه  اطلاع رسانی به مردم را بر عهده دارند حمایت می‌کنیم. اما متاسفانه مشاهده می‌شود برخی از سایت‌های خبری آگاهانه و یا ناآگاهانه اقدام به تولید شایعه و یا تفسیر به رای و وارونه جلوه دادن برخی از حوادث رخ داده در شهرستان می‌نمایند.

شهبازی ادامه داد: تمام این مسائل بار حقوقی خواهد داشت و طبق مصوبات شورای تامین، از طریق پلیس فتا پیگیری و با این دسته از افراد که در شبکه‌ها و سایت‌ها آرامش مردم را نشانه گرفته‌اند برخورد خواهد شد.

رییس شورای تامین آبادان احقاق حق تمام شهروندان را جزء وظایف ذاتی دستگاه قضایی شهرستان دانست و گفت: دستگاه قضایی شهرستان و قضات آن برقراری عدالت و دفاع از حقوق همه شهروندان را سر لوحه کار خود قرار داده‌اند تا خدای ناکرده در محاکم قضایی حق کسی پایمال نشود. به همین سبب مردم این اطمینان را داشته باشند که اگر در جایی حقوق شهروندی کسی به ناحق و خلاف قانون پایمال و مورد تعرض قرار بگیرد، محکمه‌های قضایی این حق را باز پس خواهند گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان، فرماندار ویژه آبادان در پایان بر پایی هرگونه تجمع بدون اخذ مجوز از مرجع ذیصلاح را خلاف قانون دانست و تصریح کرد: بر اساس آنچه در قانون تدوین شده است، تمام تجمعات باید با اخذ مجوز های لازم از مراجع قانونی صورت بگیرد، در غیر این صورت این کار تخلف محسوب می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین