|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۱۰۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
فرمانده انتظامی فارس از وقوع یک مورد حادثه درگیری اشرار با نیروهای تخصصی پلیس این استان در روستای حاجی آباد قره بلاغ شهرستان فسا و کشته شدن پنج نفر اشرار در این حادثه خبر داد.
 فرمانده انتظامی فارس از وقوع یک مورد حادثه درگیری اشرار با نیروهای تخصصی پلیس این استان در روستای حاجی آباد قره بلاغ شهرستان درگیری پلیس و اشرار در فسافسا و از کشته شدن پنج نفر اشرار در این حادثه خبر داد.
 
گودرزی با اعلام این خبر افزود: در پی اطلاع از حضور اشرار سابقه‌دار و قاچاقچی در روستای قره بلاغ فسا ساعت پنج صبح چهارشنبه 26 خرداد یک گروهان از تکاوران مستقر در کوار با هماهنگی دستور قضایی به محل اعزام شدند.
 
وی افزود: به دلیل تیراندازی که از سوی اشرار و حامیانشان در آن محل اتفاق افتاد و در پی آن یکی از نیروهای پلیس مورد اصابت گلوله از ناحیه پا قرار گرفت، نیروهای ما مجبور به تیراندازی و کشتن دو نفر از آنها (حامیان) شدند.
 
فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: سه نفر اشرار اصلی که دو مرد و یک زن بودند در ساختمانی سه طبقه اقدام به تیراندازی کردند و نیروهای کمکی و ویژه ما در محل حضور پیدا کردند و هر سه تیرانداز در این حادثه کشته شدند.
 
به گزارش ایسنا، وی گفت: جنازه دو نفر توسط نیروها جمع شد و به دلیل آتش سوزی در ساختمان هنوز طبقه سوم پاکسازی نشده و احتمال می‌رود که جنازه نفر سوم در این طبقه باشد.
 
وی گفت: اشرار دارای سابقه محکومیت به زندان، آدم ربایی، قتل، حمل سلاح غیرمجاز و... بودند.
 
فرمانده انتظامی فارس بیان کرد:  در این جریان سه برادر شرور نیز به همراه سلاح غیرمجاز دستگیر شدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین