خانواده‌ نامزد اسکار پیستوریوس:
کد خبر: ۱۰۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
به نقل از سایت Inside the games، پدر «ریوا استین کامپ» در دادگاه اشک ریخت و گفت هنوز روز و شب به دخترش فکر می‌کند. او اعلام کرد از زمان مرگ دخترش کاملا تغییر کرده است.
خانواده‌ نامزد اسکار پیستوریوس در دومین روز بازرسی پرونده او اعلام کردند اسکار باید تاوان قتل «ریوا استین کامپ» را بدهد.

 به نقل از سایت  Inside the games، پدر «ریوا استین کامپ» در دادگاه اشک ریخت و گفت هنوز روز و شب به دخترش فکر می‌کند. او اعلام کرد از زمان مرگ دخترش کاملا تغییر کرده است.



 او در این باره گفت: می‌دانیم. همه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گویند صبور باش. بعد از چند سال بهتر می شوی ولی زندگی هنوز همان طور است.  هنوز هم با ریوا حرف می‌زنم. او هنوز با من است. دیگر نمی‌توانم با مردم حرف بزنم. این اتفاق ما را نابود کرد. یک سکته داشتم. امیدوارم این اتفاق برای هیچ‌کس رخ ندهد.

پیستوریوس پیش از این حکم قتل غیرعمد را پذیرفته بود اما دادگاه عالی برای او قتل عمد را صادر کرد. او اعلام کرده است این کار را برای دفاع شخصی انجام داده و نمی دانسته است نامزدش در خانه اوست.

 پدر ریوا درباره پیستوریوس گفت: با بخشیدن چیزی حل نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. او باید بداند که تاوان این اتفاق را بدهد. نمی‌گویم او باید حداکثر مجازات را داشته باشد اما باید تاوان این اتفاق را بدهد.

 روز گذشته (سه‌شنبه) نیز روانشناس پیستوریوس اعلام کرده بود او در شرایط سیار بدی به سر می‌برد و باید به جای زندان به بیمارستان برود.

شرایط روحی پیستوریوس ممکن است باعث شود که حکم پیستوریوس کمتر شود.

 
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین