|
|
امروز: جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۰۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
مدیر تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید استراحت اجباری بازیکنان ملی پوش به دلیل حفظ سلامتی این بازیکنان بوده است.
 مدیر تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید استراحت اجباری بازیکنان ملی پوش به دلیل حفظ سلامتی این بازیکنان بوده است.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، افشين پيرواني درباره استراحت اجباري بازيكنان ملي پوش تا سي‌ام خرداد اظهار كرد: همانطور كه مي‌دانيد رقابتهاي ليگ برتر در فصل پانزدهم ٢٤ ارديبهشت به پايان رسيد و بلافاصله بازيكنان ملي پوش براي استفاده از دو فيفادي به تيم ملي آمدند.

وي افزود: ملي پوشان از ابتداي خرداد تا هجدهم همين ماه در اردوي تيم ملي حضور داشتند و دو بازي دوستانه پشت سر گذاشتند و با اين شرايط استراحتي نداشتند، اين در حالي است كه بازيكنان غير ملي پوش در اين مدت در استراحت به سر مي‌بردند بنابراين طبيعي است كه بازيكنان ملي پوش هم مثل ساير ورزشكاران به استراحت نياز داشته باشند و به همين خاطر از آنها خواسته شد تا سي‌ام خرداد استراحت کنند.

پيرواني ادامه داد: با توجه به اينكه فصل پيش‌رو، فصلي مهمي و كليدي براي فوتبال ايران به حساب مي‌آيد و بايد همه چيز به دقت برنامه ريزي شود براي حفظ سلامتي بازيكنان چنين تصميمي اتخاذ شد تا با انديشيدن راهكارهاي مناسب جلوي مصدوميت احتمالي بازيكنان گرفته شود تا اين چنين منافع فوتبال ملي و باشگاهي كشور در اين سال مهم تامين شود. این موضوع همچنین قطعا می‌تواند بر روی عملکرد این بازیکنان در طول فصل چه در بازی‌های باشگاهی و چه دیدارهای ملی تاثیر بگذارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین