|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳
کد خبر: ۱۰۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
بیست و نهمین جشن گلریزان ستاد دیه کشور با شعار "25 سال دست دادیم، دست گرفتیم" عصر یکشنبه مصادف با ششم ماه رمضان در تالار آبگینه برگزار شد.
بیست و نهمین جشن گلریزان ستاد دیه کشور با شعار "25 سال دست دادیم، دست گرفتیم" عصر یکشنبه مصادف با ششم ماه رمضان در تالار آبگینه برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور، اصغر جهانگیر رییس سازمان زندان ها، علاء میرمحمدصادقی رییس هیات مدیره، سید اسدالله جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور، مسوولین،  نیکوکاران و جمعی از مددجویان آزاد شده از سوی این نهاد حمایتی برگزار شده است.

براساس این گزارش، بیش از 25 سال از تاسیس ستاد دیه می‌گذرد و هر سال کمک به جشن‌های گلریزان ستاد دیه با استقبال ویژه‌ای از سوی نیکوکاران مواجه می‌شود. ماه رمضان امسال نیز با همت ستادهای دیه شعب استانی 264 آیین گلریزان آزادی محکومان جرایم غیرعمد در سراسر کشور برگزار خواهد شد که امید است با جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیرین شرکت کننده در این برنامه‌ها زمینه آزادی حداکثری هفت هزار و 588 نفر از مددجویان جرایم غیرعمد در سراسر زندان های کشور فراهم شود.

ماه رمضان سال 95 تمامی استان‌های کشور (به جز استان قم) همگی میزبان جشن ‌گلریزان بوده اند و در این میان بوشهر و خوزستان به طور مشترک با 26 همایش و در رتبه‌های بعدی استان‌های سیستان و بلوچستان با 19 جشن و اردبیل با 18 آیین‌ آزادی، میزبان برپایی بیشترین تعداد این محافل معنوی خواهند بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین