|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۳
کد خبر: ۱۰۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
علیرضا زاکانی، رییس کمیسیون خودساخته برجام بعد از شکست سنگین در انتخابات مجلس، به خبرسازی و شایعه پراکنی روی آورده و فراتر از حمله به دولت، به اقدام علیه امنیت ملی و بازی در زمین دشمن رسیده است.
 علیرضا زاکانی، رییس کمیسیون خودساخته برجام بعد از شکست سنگین در انتخابات مجلس، به خبرسازی و شایعه پراکنی روی آورده و فراتر از حمله به دولت، به اقدام علیه امنیت ملی و بازی در زمین دشمن رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، سایت جهان نيوز، اخیرا در یک گاف وحشتناک خبری، صدای کشورهای اروپایی را هم درآورد. سایت وابسته به علیرضا زاکانی که این روزها از بی خبری و افت مخاطب، رنج میبرد بعد از جستجوی بولتن های محرمانه علیه دولت و پیدا نکردن خبر دندانگیر، از «نامه محرمانه موگرینی» به تهران در خصوص برجام خبر داد که تنها ساعتی پس از انتشار این خبر تخیلی و دروغ، نه تنها موگرینی بلکه برخی نمایندگان کشورهای اروپایی نیز خبر ساخته و پرداخته تیم زاکانی را تکذیب و آن را عامل خنده توصیف کردند.



این گاف عجیب و غریب در حالی است که همین سایت، چندی پیش، با اصرار غیر قابل توجیه، اعلام کرد ملا اختر منصور دو ماه در ایران بوده است! جدای از اینکه هیچ سندی مبنی بر حضور سرکرده طالبان در ایران یافت نشد و این خبر کذب، تنها شورای عالی امنیت را به زحمت انداخت، خبر باعث شد دشمن بهترین سوء استفاده را داشته باشد و ایران به عنوان حامی تروریسم در جهان مطرح شود! و دسته گل یاران زاکانی به مساله ای جهانی تبدیل شد.

گاف بعدی سايت نماينده دلواپس هم مربوط می شود به دو خبر کذب در هفته نامه پنجره که گویا برگشتی های بالا، آقای نماینده سابق را عصبانی کرده و دستور ویژه برای خبرپراکنی صادر شده است: دو خبر کذب در دو هفته! اولی دستگیری حسین فریدون که توسط دستگاه قضایی تکذیب شد و برادر رییس جمهور در سفر استانی اخیر روحانی، او را همراهی کرد. و دیگری خبر گفتگوی ناطق نوری با رییس جمهور و تذکر او به روحانی! که هم از سوی دفتر رییس جمهور و هم از سوی حجت الاسلام ناطق نوری تکذیب شد.

با این همه باید منتظر ماند و دید، آیا دلواپسان برای نجات آقای زاکانی از خبرپراکنی و شایعه سازی، دست به کار می شوند و یا «بیکاری» همچنان به آقای دلواپس فشار می آورد .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین