|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۱۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۶
برگزاری کنفرانس بین المللی "راهبردهای تجارت و رفتار مصرف کننده" در دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات
کنفرانس بین المللی "راهبردهای تجارت و رفتار مصرف کننده " با همکاری مرکز تحقیقات آکادمیک و  دانشگاهی امریکا (AASRC)، 15 آبان ماه در ساختمان آکادمیک سیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات برگزار شد. در این کنفرانس محققانی از کشورهای مختلف دنیا از جمله لهستان، فرانسه، ترکیه، الجزایر، لبنان، مصر، امارات، عربستان سعودی و ایران آخرین مقالات و مطالعات خود در زمینه راهبردهای نوین تجاری و روشهای ارزیابی و تحلیل رفتار مصرف کننده ارائه نمودند.
محمد رضا شهریاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات افزود با توجه به برنامه ریزی های مناسب انجام شده در کنفرانس های بین المللی اخیر که توسط واحد امارات برگزار گردید،  ظرفیت های علمی و اجرایی قابل ملاحظه ای در این واحد شناسایی شده است که با توجه به تفکرات و توصیه های ریاست عالیه دانشگاه در خصوص اتکاء کمتر واحدها به منابع شهریه، با همکاری دانشگاه های مطرح و با کیفیت در سطح منطقه، به زودی رویکرد اجرایی به خود خواهد گرفت.
در ادامه محمود محمدطاهری، معاون پژوهشی واحد امارات افزود این کنفرانس یک روزه با هدف فراهم کردن بستری برای ارائه آخرین اندیشه ها و یافته ها در زمینه برنامه ریزی و تدوین راهبردهای نوین تجاری و فرایندهای بررسی رفتار مصرف کننده برگزار گردید و کلیه مقالات ارائه شده در مجلات علمی معتبر دنیا  همچون مجله  AASRC به چاپ خواهد رسید.






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین