|
|
امروز: شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۱۰۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
دوک در این خصوص می‌گوید: «روز هشتم فرا رسید و متینگلی هنوز هم به دنبال پیدا کردن حلقه‌اش بود.»
یک فضانورد آمریکایی در سفر خود به کره‌ ماه حلقه ازدواجش را گم کرد.

به نقل از وایرد، «آپولو 11،» یکی از مأموریت‌های پروژه‌ی آپولو است که منجر به فرود نخستین انسان بر روی کره ماه شد. یکی از فضانوردانی که در این مأموریت نقش داشت «چارلز دوک» است که احتمالاً همه سخنان او را به یاد دارند.

«کن متینگلی،» یکی از فضانوردان در مأموریت آپولو 11 در دومین روز سفر یازده روزه‌ی خود به کره‌ی ماه، حلقه ازدواجش را گم کرد. به گفته «دوک» حلقه‌ی متینگلی در فضا شناور شد و هیچکدام از آنها موفق نشدند آن را پیدا کنند. متینگلی زمان‌‌های استراحت خود را به پیدا کردن این حلقه اختصاص می‌داد. فضانوردان برای رویارویی با هر مشکلی آموزش می‌بینند، اما هیچکدام از آنها برای پیدا کردن یک حلقه ازدواج در فضا آموزش ندیده بودند.

دوک در این خصوص می‌گوید: «روز هشتم فرا رسید و متینگلی هنوز هم به دنبال پیدا کردن حلقه‌اش بود.»

در روز نهم، زمانی که آنها در حال بازگشت به زمین بودند؛ دوک، متینگلی و فضاپیما در فضا شناور بودند. در همین حال دوک که پشت سر متینگلی قرار داشت، متوجه می‌شود که این حلقه مستقیم به سمت متینگلی حرکت و به پشت سرش برخورد می‌کند. دوک با مشاهده این منظره، در بازگشت به زمین یک مسیحی مؤمن شد. وی در این خصوص می‌گوید: «ما همواره برای همه چیز برنامه‌ریزی می‌کنیم؛ اما آنچه انتظارش را نداریم برای ما رخ می‌دهد،» و به آرامی در دستان ما قرار می‌گیرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین