|
|
امروز: جمعه ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۱۰۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
کارکنان دفتر بیروت شبکه العالم گفته اند که نزدیک به یک سال است که پرداخت های آنها به صورت غیرمنظم انجام می شود و از 4 ماه قبل تاکنون نیز پرداختی صورت نگرفته است.
 کارکنان دفتر بیروت شبکه العالم به دلیل عدم دریافت حقوق، دست از کشیدند و برای چند ساعت تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

یک منبع آگاه  با اعلام این خبر توضیح داد: کارکنان شبکه العالم در بیروت به دلیل عدم پرداخت چندماهه مطالبات و حقوق خود، در روز پنجشنبه دست از کار کشیدند و در مقابل در ورودی دفتر تجمع کردند.


آنها همچنین مانع از ورود نماینده ناظر پخش شبکه العالم به دفتر شدند.

این موضوع باعث شد چند برنامه زنده تلویزیونی و ضبط شده شبکه العالم که قرار بود از دفتر بیروت پخش شود پخش نشود و در کنداکتور (برنامه زمانبدی)‌ پخش برنامه های شبکه العالم  اختلال به وجود بیاید.

کارکنان دفتر بیروت شبکه العالم گفته اند که نزدیک به یک سال است که پرداخت های آنها به صورت غیرمنظم انجام می شود و از 4 ماه قبل تاکنون نیز پرداختی صورت نگرفته است.

 براساس این گزارش، کارکنان دفتر بیروت شبکه العالم وعده پرداخت حقوق تا روز دوشنبه آینده را دریافت می کنند و به همین دلیل،‌ اعتصاب و تجمع را ترک می کنند و به سر کار خود باز می کنند اما تهدید کرده اند در صورت عدم عمل به وعده،‌ دوباره دست به تجمع خواهند زد.

این منبع آگاه توضیح داد: کارکنان معترض در دفتر بیروت العالم تلاش کردند خبر این اعتراض آنها در رسانه های لبنانی و عربی منتشر نشود تا مانع از سوء استفاده شوند.

شبکه العالم در بیروت استدیو دارد و بخشی از برنامه های زنده این شبکه از طریق استدیو بیروت پخش می شود.

شبکه خبری عربی زبان العالم وابسته به صداوسیمای ایران است و دفتر اصلی آن در مجموعه جام جم در تهران قرار دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین