|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۶
کد خبر: ۱۰۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
وزیر حمل و نقل فرانسه اعتصابات را بی‌معنی خواند و اعلام کرد هیچ اقدامی که به دنبال تهدید بازیهای جام ملتهای اروپا باشد تحمل نخواهد شد.
 وزیر حمل و نقل فرانسه هشدار داد که با هر اقدامی که به دنبال تهدید بازیهای جام ملتهای اروپا باشد برخورد خواهد شد.

به نقل از رادیو یوروپ، آلن ویداله وزیر حمل و نقل فرانسه درپی اعتصاب کارکنان فعال در این بخش و همزمانی اعتراضات با آغاز مسابقات فوتبال یورو2016 اعلام کرد که دولت فرانسه از هر روشی برای جابجایی تماشاگران فوتبال استفاده خواهد کرد.

علاوه بر ویداله که نسبت به صدور دستور حرکت قطارها هشدار داده بود فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهور این کشور نیز تاکید کرد دولت از تمام ابزارهای لازم برای برگزاری منظم مسابقات و عدم اختلال در روند بازی‌ها استفاده خواهد کرد.

وزیر حمل و نقل فرانسه اعتصابات را بی‌معنی خواند و اعلام کرد هیچ اقدامی که به دنبال تهدید بازیهای جام ملتهای اروپا باشد تحمل نخواهد شد.

این درحالی است که در پی شکست مذاکرات میان اتحادیه های صنفی و شرکتهای فعال در بخش حمل و نقل بوردو که یکی از شهرهای میزبان جام ملتهای اروپا 2016 است، حمل و نقل عمومی در این شهر از روز جمعه به مدت نامعلومی به علت اعتصاب مختل خواهد شد.

طبق هشداری که اتحادیه های صنفی پس از بی نتیجه ماندن گفتگوها با شرکت حمل و نقل کئولیس Kéolis منتشر کردند، اعتصاب در حمل و نقل عمومی شهر بوردو در تمام مدت برگزاری بازیهای جام ملتهای اروپا که از دهم ژوئن تا دهم ژوئیه برگزار خواهد شد، ادامه خواهد یافت.


منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین