|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۱۰۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
این نویسنده با اشاره به کتاب در دست انتشار دیگر خود اظهار داشت: کتاب «سدید السلطنه، پایه گذار مطالعات زنان در عصر قاجار» نیز قرار است توسط انتشارات شیرازه که مختص انتشار کتاب در حوزه زنان است، منتشر شود. امیدوارم انتشار آن تا شهریور ماه به اتمام برسد.
 سید قاسم یاحسینی خاطرات امیر سیاری را به رشته تحریر درآورد.

سید قاسم یاحسینی، نویسنده؛  با اشاره به کتاب‌های در دست انتشار خود گفت: امیدوارم کتابم با عنوان «خاطرات امیر سیاری» ، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تا پایان ماه رمضان منتشر شود. کار انتشار آن را احتمال دارد انتشارات نیروی دریایی انجام دهد. در این کتاب به خاطرات این فرمانده از زمان تولد وی تا هنگام جنگ می پردازم.
 
وی افزود: دیگر کتابم با عنوان «بوشهر پانصد مقاومت علیه بیگانه » را نیز در دست انتشار دارم. در این کتاب به بازخوانی پانصد سال تاریخ مقاومت ضد استعماری مردم استان بوشهر علیه کشورهای اروپایی چون پرتقال، هلند و انگلیس می پردازم. تعدادی از این مقالات را دیگران نوشته اند و نگارش چهار مقاله آن را خودم برعهده داشتم. انتشار این کتاب را حوزه هنری بوشهر انجام می دهد . امیدوارم این کتاب تا شهریور ماه سال جاری و همزمان با شهادت « رئیس علی دهواری » در بازار کتاب عرضه شود.
 
این نویسنده با اشاره به کتاب در دست انتشار دیگر خود اظهار داشت: کتاب «سدید السلطنه، پایه گذار مطالعات زنان در عصر قاجار» نیز قرار است توسط انتشارات شیرازه که مختص انتشار کتاب در حوزه زنان است، منتشر شود. امیدوارم انتشار آن تا شهریور ماه به اتمام برسد. در این کتاب مجموعه تلاش‌های «سدید السلطنه» را در زمینه مطالعات زنان بیان می‌کنم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین