|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۰۲۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
علي زرافشان با بيان اينكه ثبت نام دانش آموزان پايه اول ابتدایی از اول خردادماه شروع شده است، گفت: ثبت نام سایر پايه هاي تحصيلی پس از پايان امتحانات خردادماه آغاز می شود.
  رئیس ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش گفت: ستاد نظارت بر امر ثبت نام دانش آموزان در سطح استان ها تشکیل شده است و دریافت هرگونه وجه و اخذ تعهد مالی در فصل ثبت نام ممنوع است.

علي زرافشان با بيان اينكه ثبت نام دانش آموزان پايه اول ابتدایی از اول خردادماه شروع شده است، گفت: ثبت نام  سایر پايه هاي تحصيلی پس از پايان امتحانات خردادماه آغاز می شود.

وی افزود: دريافت هرگونه وجه و نيز اخذ تعهد مالي به استثنای وجوه مربوط به بخش سلامت، بيمه و كتب درسی هنگام ثبت نام در مدارس دولتی در فصل ثبت نام ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

رئيس ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش اضافه كرد: به همين منظور و براي جلوگيري از مشكلات احتمالی، ستاد نظارت بر امر ثبت نام دانش آموزان در سطح استان ها ، شهرستان ها و مناطق كشور تشكيل و با اتخاذ شيوه هاي مناسب بر اين مهم نظارت كامل دارند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، زرافشان خاطرنشان كرد:  ناظران وزارتي نيز از سوي دبير ستاد مركزي نظارت بر ثبت نام وزارت آموزش و پرورش به استان ها اعزام شده و از واحدهاي آموزشي و ستادهاي ثبت نام سراسر كشور بازديد خواهند کرد.

منبع: میزان



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین