|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۰۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
محمد‌باقر قالیباف بعد از ناکامی‌ها در رقابت‌های سیاسی، هیچ‌وقت دست از مانورهای سیاسی نکشید و از هر ابزاری برای آنکه حضور سیاسی‌اش به رسمیت شناخته شود، استفاده کرد.
محمد‌باقر قالیباف بعد از ناکامی‌ها در رقابت‌های سیاسی، هیچ‌وقت دست از مانورهای سیاسی نکشید و از هر ابزاری برای آنکه حضور سیاسی‌اش به رسمیت شناخته شود، استفاده کرد.

شهردار تهران می‌گوید هیچ کاری را با نگاه سیاسی انجام ندادم. او که نتوانست در هیچ کرسی انتخابی به پیروزی برسد، تلاش‌های زیادی به خرج داد تا کرسی‌های انتخابی را با خود همراه کند؛ چه آن زمان که رایزنی‌هایش چرخش کرسی‌های امثال الهه راستگو را در شورای ‌شهر تهران به دنبال داشت و چه آن زمان که نماینده‌های مجلس نهم را به برج میلاد دعوت کرد و برای آنها ضیافتی به راه انداخت که اتفاقا با واکنش‌های زیادی هم همراه بود. دو بار حضور پرقدرت در انتخابات ریاست‌جمهوری، شکست‌هایی سنگین برای قالیباف به همراه داشت.

اوکه سال 84 با چرخش بدنه رأی بخشی از نیروهای ارزشی به سمت احمدی‌نژاد ناکام ماند و سال 92 هم مغلوب شد، حالا سال آخر حضورش در شهرداری تهران را تجربه می‌کند. زمزمه‌های حضورش در آستان قدس رضوی هم رنگ واقعیت نگرفت و به نظر می‌رسد باید منتظر بود تا راه یکی دیگر از چهره‌های ناکام انتخابات ریاست‌جمهوری، یعنی محسن رضایی را در پیش بگیرد. با این حال روز گذشته قالیباف گفت: «هرکجا که کار کردم، اعم از نیروی انتظامی و شهرداری، هیچ‌گاه نه کار سیاسی کردم و نه کاری را با نگاه سیاسی انجام دادم.» به گزارش ایسنا او ادامه داد: «در شورا و شهرداری جای کار سیاسی نیست و مردم هم قبول نمی‌کنند که خادمشان در شهرداری و شورا کار سیاسی انجام دهد.» تیر آخر را هم وقتی زد که به منتقدانش حمله کرد و گفت: آنهایی که از حرف‌های سیاسی من انتقاد می‌کنند، سیاسی‌کاری می‌کنند.

منبع: وقایع اتفاقیه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین