|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴
کد خبر: ۱۰۱۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
وی افزود: در حال حاضر هم اگر شرایط برای فصل بعد مهیا باشد در مشهد می مانم. در غیر این صورت نمی توانم این تیم را در لیگ شانزدهم همراهی کنم.
مربی تیم فوتبال مشهد گفت: مسئولان باشگاه مشهد با عمل نکردن به تعهدات خود، زمینه کناره گیری من را از تیم مشهد فراهم کردند.

شاهرودی درباره مخالفت خود با بازگشت به تیم مشهد، اظهار کرد:پس از تمدید قرارداد کاظمی با باشگاه مشهد در فصل آینده، از طرف مسئولان تیم مشهد با من تماس گرفتند و پیشنهاد دادند که به باشگاه برگشته و در فصل آتی لیگ برتر  به این تیم کمک کنم اما به دلیل پرداخت نشدن مطالباتم در لیگ پانزدهم این درخواست را نپذیرفتم.

وی افزود: در حال حاضر هم اگر شرایط  برای فصل بعد مهیا باشد در مشهد می مانم. در غیر این صورت نمی توانم این تیم را در لیگ شانزدهم همراهی کنم.

مربی تیم فوتبال مشهد ادامه داد: احساس کردم به شخصیت فوتبالی من توهین شده است. باشگاه سه فقره چک برای قراردادم  به من داد اما در کمال تعجب هیچ یک از آن ها به پول نقد تبدیل نشد. این مسائل دست به دست هم داد تا زمانی که وضعیت به همین شکل پیش رود،به رغم احترامی که برای هواداران خوب مشهد قائل هستم به این تیم بازنگردم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین