|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۱۰۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۰
باشگاه بوروسیا دورتموند با مدافع جوان بارسلونا به توافق نهایی رسید و او را به عنوان جایگزین مت هوملس انتخاب کرد.
 باشگاه بوروسیا دورتموند با مدافع جوان بارسلونا به توافق نهایی رسید و او را به عنوان جایگزین مت هوملس انتخاب کرد.

با وجود آن که باشگاه بارسلونا اعلام کرده بود که دوست دارد قرارداد مارک بارترا را تمدید کند، اما این مدافع جوان نیمکت نشینی در آبی اناری ها را تحمل نکرد و در نهایت تصمیم گرفت که این تیم را به مقصد بوروسیا دورتموند ترک کند.

بارترا از دو تیم والنسیا و منچستر یونایتد پیشنهاد داشت اما او بوروسیا دورتموند آلمان را انتخاب کرد و روزنامه اسپورت از توافق نهایی این بازیکن با سران دورتموند سخن به میان آورد.

به نوشته اسپورت بارترا اردوی تیم ملی فوتبال اسپانیا را برای پشت سرگذاشتن تست پزشکی دورتموند و عقد قرارداد با این تیم ترک کرد تا او فصل آینده در فوتبال آلمان به میدان رود.

به نوشته رسانه های اسپانیایی، دورتموند برای جذب بارترا هشت میلیون یورو پرداخت کرد که رقم فسخ قرارداد او بود.

دورتموند در فصلی که گذشت نتوانست به سلطه بایرن مونیخ پایان دهد و در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفت. این تیم با جذب بازیکنان جدید به دنبال پایان دادن به سلطه چهار ساله بایرن بر رقابت های بوندسلیگا است که البته با توجه به تفاوت زیادی که بین دو تیم وجود دارد بعید به نظر می رسد که زرد پوشان در فصل جدید هم شانسی برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشند، چرا که تا الان مت هوملس و الکای گوندوگان که از بهترین بازیکنان دورتموند بودند رسما از این تیم جدا شده اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، باشگاه دورتموند بارترا را به عنوان جایگزین هوملس انتخاب کرد که راهی بایرن مونیخ شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین