کد خبر: ۱۰۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
تیم ملی والیبال ایران در ششمین بازی خود در قابتهای انتخابی المپیک مقابل لهستان، قهرمان جهان قرار گرفت و با ارایه یک بازی خوب حریف خود را شکست داد تا برای نخستین بار به المپیک راه یابد.
 تیم ملی والیبال کشورمان با پیروزی برابر لهستان صعود خود به المپیک را قطعی کرد.

تیم ملی والیبال کشورمان در ششمین بازی خود در رقابت‌های انتخابی المپیک به مصاف لهستان رفت و با پیروزی 3-1 برابر این تیم قدرتمند توانست صعود خود به المپیک را قطعی کند.

تیم ایران در ست نخست، 8 امتیاز از حمله، 2 امتیاز از دفاع، 2 امتیاز مستقیم از سرویس و 13 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و لهستانی‌ها، 11 امتیاز از حمله، 2 امتیاز از دفاع، یک امتیاز مستقیم از سرویس و 6 امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به دست آوردند.

بازیکنان ایران در ست دوم با انگیزه بیشتری وارد زمین شدند و با اشتباهات کمتر و سرویس‌های بهتر باز هم تیم برتر میدان مقابل قهرمان جهان در سال 2014 بودند. شیرینی صعود به المپیک با پیروزی مقابل لهستان برای بازیکنان ایران قطعاً بیشتر از صعود به المپیک با پیروزی مقابل ونزوئلا بود. ست دوم نیز با نتیجه 25 بر 18 به سود ایران به پایان رسید. آنتیگا در پایان این ست،‌ کورک و اوماژ، بازیکنان اصلی خود در بازی‌های قبلی را به زمین فرستاد.

تیم ایران در ست دوم، 22 امتیاز از حمله، 5 امتیاز از دفاع، 6 امتیاز مستقیم از سرویس و 17 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و لهستانی‌ها، 25 امتیاز از حمله، 3 امتیاز از دفاع، 2 امتیاز مستقیم از سرویس و 8 امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به دست آوردند.

تیم لهستان در ست سوم با حضور بارتوژ کورک و اشتباهات بازیکنان ایران، توانست قدرت خود را به رخ شاگردان لوزانو بکشاند تا یک پیروزی آسان برای ایران رقم نخورده باشد. نتیجه این ست 25 بر 20 به سود لهستان شد.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین