|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۷
کد خبر: ۱۰۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۰
بازی دیگر نیمه نهایی این رقابت ها فردا بین آلمان و رومانی برگزار خواهد شد که برنده آن روز یکشنبه مقابل ایران به میدان خواهد رفت.
 تیم فوتبال 11 نفره هنرمندان ایران در چارچوب برگزاری مسابقات جهانی این رشته در مسکو، امروز (جمعه) با شکست دادن تیم روسیه میزبان این رقابت ها، توانست به دیدار قهرمانی راه یابد.

دو تیم در ورزشگاه اسپارتاک مسکو در دو وقت قانونی بازی را بدون گل پایان دادند، ولی تیم فوتبال هنرمندان ایران توانست با ضربات پنالتی 4 بر سه تیم میزبان را در حضور تماشاگران پر شمار روسی شکست دهد.

بازی دیگر نیمه نهایی این رقابت ها فردا بین آلمان و رومانی برگزار خواهد شد که برنده آن روز یکشنبه مقابل ایران به میدان خواهد رفت.

تیم ایران پیشتر نیز در سه بازی گروهی، تیم های فوتبال هنرمندان اسلواکی و آرژانتین را شکست داد و با قزاقستان نیز مساوی کرد و توانست به عنوان صدر نشین و تک تیم صعود کننده وارد مرحله نیمه نهایی شود.

عباس رضوی سرمربی تیم فوتبال هنرمندان ایران در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: موفقیت صعود به دیدار پایانی بویژه غلبه بر تیم میزبان در حساس ترین مسابقه با وجود حضور پرشمار تماشاگران روسی، می تواند تقویت کننده روحیه بازیکنان در دیدار نهایی و کسب پیروزی باشد.

وی افزود: امیدواریم با روحیه کنونی و به پشتوانه موفقیت در چهار بازی گذشته، مقابل برنده دیدار رومانی و آلمان نیز موفق شویم و جام را کسب کنیم.

تیم فوتبال هنرمندان ایران در رقابت های جهانی هفت نفره که بهمن ماه سال گذشته در جزیره قشم با شعار ورزش، هنر و انسانیت برگزار شد نیز توانست با شکست تیم رومانی عنوان قهرمانی را کسب کند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین