|
|
امروز: چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۰۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
این کلینیک که در مجاورت دو بیمارستان آیت الله کاشانی و هاجر (س) قرار دارد، در چهار طبقه و با ظرفیت 200 تخت در حال ساخت است.
  وزیر بهداشت صبح امروز از فاز دوم طرح توسعه بیمارستان 330 تختخوابی آیت الله کاشانی، کلینیک بیماران خاص و صعب العلاج بازدید و بخش زایشگاه بیمارستان هاجر (س) را افتتاح کرد.

حسن هاشمی، وزیر بهداشت از کلینیک بیماران خاص و صعب العلاج شهر‌کرد که به همت جمعی از خیرین سلامت، استانداری چهارمحال و بختیاری و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در حال ساخت است دیدن کرد.

این کلینیک که در مجاورت دو بیمارستان آیت الله کاشانی و هاجر (س) قرار دارد، در چهار طبقه و با ظرفیت 200 تخت در حال ساخت است.

با افتتاح این مرکز به بیماران مبتلا به سرطان، نارسایی‌های کلیوی، تالاسمی، هموفیلی، ام اس و قلبی و عروقی خدمات پزشکی ارائه می‌شود. زیربنای این مرکز درمانی 14 هزار و 500 متر مربع است.

افتتاح متمرکز بیش از 20 پروژه خیر ساز در استان چهارمحال و بختیاری

همچنین وزیر بهداشت در ادامه سفر یک روزه خود به استان چهارمحال و بختیاری، بیش از 20 پروژه خیرساز حوزه سلامت در این استان را به صورت همزمان افتتاح کرد.

در این مراسم که با حضور رضا نیری، مشاور وزیر بهداشت و دبیر کل مجمع خیرین سلامت، جمعی از خیرین استان چهارمحال و بختیاری و مسئولان استانی و محلی در ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد، دو پروژه به صورت نمادین از طریق ارتباط زنده ویدیویی افتتاح شد.

کلینیک بیماران خاص و صعب العلاج حضرت امام رضا (ع) شهرستان اردل که به همت قرارگاه قرب کوثر در زمینی با زیربنای 850 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 375 میلیون ریال یکی از پروژه‌هایی بود که از طریق ارتباط زنده ویدیویی توسط وزیر بهداشت افتتاح شد.

دیگر پروژه‌ای که توسط وزیر بهداشت افتتاح شد، مرکز بهداشتی و درمانی و آزمایشگاه مرکزی شهرستان لردگان بود که توسط سفارت ژاپن و در زمینی با زیربنای یک هزار و 200 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 800 میلیون ریال ساخته و تجهیز شده است.

افتتاح بخش زایشگاه بیمارستان هاجر (س)

بخش زایشگاه بیمارستان هاجر(س) شهرکرد که توسط وزیر بهداشت افتتاح شد، در قالب بسته خدمتی ارتقای کیفیت هتلینگ مراکز درمانی، بهسازی شده است.

بخش زایشگاه بیمارستان هاجر(س)،‌با دارا بودن بیشترین آمار میزان موالید در سطح استان مورد بهسازی قرار گرفته است.

بخش لیبر مرکز آموزشی و درمانی هاجر(س) شامل 9 اتاق از جمله اتاق زایمان در آب و جراحی و تمام فضاهای مورد نیاز برای کادر پزشکی، پرستاری و مامایی است که به زودی امکان انجام زایمان در آب نیزدر این بخش فراهم خواهد شد.اعتبار هزینه شده در این بخش 6 میلیارد ریال است.

بازدید از عملیات احداث فاز دوم بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد

وزیر بهداشت صبح امروز از فاز دوم طرح توسعه بیمارستان 330 تختخوابی آیت الله کاشانی شهرکرد و بخش‌های مختلف آن دیدن کرد.

این پروژه با 7هزار و 222 متر مربع زیربنا با صرف اعتباری بالغ بر 47 هزار و 880 میلیون ریال است که عملیات اجرایی آن از مردادماه سال گذشته آغاز شده است.اعتبار مورد نیاز جهت اتمام این پروژه حدود 90 هزار و 197 میلیون ریال تخمین زده شده است.

وزیر بهداشت در جریان این بازدید بر لزوم تسریع در تکمیل این پروژه تاکید کرد و از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به دلیل پیشرفت مناسب فاز دوم این بیمارستان تقدیر کرد
منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین