|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۴
کد خبر: ۱۰۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹
یادگار امام با بیان اینکه رضایتمندی جامعه در اثر تلاش و همت بیشتر است، تأکید کرد: امروز تحقق مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی و اموری که امید به پیشرفت جامعه در سایه آنها را داریم همه وابسته به تلاش است.
یادگار امام با بیان اینکه رضایتمندی جامعه در اثر تلاش و همت بیشتر است، تأکید کرد: امروز تحقق مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی و اموری که امید به پیشرفت جامعه در سایه آنها را داریم همه وابسته به تلاش است.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق مدیران و کارکنان شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران با آرمان های امام خمینی (س) گفت: ثمره مجاهدات امام خمینی (س) و مردم و ثمره خون های پاک شهیدان، نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی تأکید کرد: بی تردید هر تلاشی در جهت اعتلای نام نظام و هر کوششی در جهت پیشبرد اهداف آن رضایت خداوند و شادی روح امام را در پی دارد.

یادگار امام با یادآوری اینکه شهرداری یکی از نهادهایی است که مواجهه مستقیم با مردم دارد، اظهار کرد: مواجهه با مردم بیش از هر چیز برای آنها مسئولیت ایجاد می کند و رضایتمندی جامعه در اثر تلاش و همت بیشتر است.

وی ادامه داد: امروز تحقق مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی و اموری که امید به پیشرفت جامعه در سایه آنها را داریم همه وابسته به تلاش است.

سید حسن خمینی افزود: هرکس در هر جایگاهی که قرار دارد اگر بتواند یک گام بیشتر به خدمت خلق خدا و تلاش برای گشایش مشکلی از مشکلات مردم همت کند و آن را به عنوان ادای دین به امام قرار دهد، می تواند رضایت خاطر امام، شهدا و پیش از همه خداوند را به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه جامعه درگیر مشکلاتی از جمله فقر و بیکاری است، گفت: انتظاری که مردم و پیشینیان و حق داران از ما دارند این است که نظام را کارآمدتر و توانمندتر کنیم؛ خداوند وعده داده که اگر دین خدا را نصرت دهیم او هم به ما نصرت می دهد.

به گزارش جماران یادگار امام در پایان تأکید کرد: در جامعه آشفته جهانی با مشکلات وسیع مواجه بودن واقعیت است، اما واقعیت دیگر این است که ذهن و جان و روح توانمند ما بر اثر تجاربی که از سال های انقلاب در دست داریم این هنر را به مسئولین نظام عطا کند که بتوانند مشکلات مردم را برطرف کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین