هفته پیش از ورود ویژگی جدید روی اینستاگرام خبر دادیم و اینک این ویژگی به صورت دمو برای برخی کاربران ظاهراً شده است.
مردم
با دنبال کردن تصاویر مربوط به یک بیزینس یا تجارت بزرگ و کوچک میتوانند
آدرس و مشخصات ریز برند تجاری دلخواه خود را بهدست آورند.
ویژگی جدید که با درج مشخصات شرکتهای بزرگ وکوچک روی پروفایل کاربر حقوقی فعال میشود، امکان دیده شدن برای سایر کاربران را تحت عنوان «کاربر حقوقی با اسمورسم دار» فراهم میکند.
بنابراین هر کاربری که نام خود را در بخش پروفایل به صورت business ثبت کرده میتواند از این ویژگی بهرهمند شود و وقتی کاربران روی contact کلیک میکنند این مشخصات برایشان ظاهر میشود.
بیزینس ها میتوانند فاکتورهایی مانند Call، Text و ایمیل خود را در کنار نقشه و مسیریابی به ثبت رسانند.
ارسال پست تجاری شامل مشخصات تجاری برای کاربران در بحث بازاریابی کمک فراوانی برای دیده شدن بیزینس های مختلف از طریق اینستاگرام میکند.
پست تجاری ساختهشده ماندگار بوده و بعداً از طریق ماشینهای جستجو نیز دیده میشود.
ویژگی جدید اینستاگرام در آمریکا، استرالیا و نیوزیلند بهزودی و برای سایر کشورها تا آخر امسال فعال خواهد شد.
ویژگی جدید که با درج مشخصات شرکتهای بزرگ وکوچک روی پروفایل کاربر حقوقی فعال میشود، امکان دیده شدن برای سایر کاربران را تحت عنوان «کاربر حقوقی با اسمورسم دار» فراهم میکند.
بنابراین هر کاربری که نام خود را در بخش پروفایل به صورت business ثبت کرده میتواند از این ویژگی بهرهمند شود و وقتی کاربران روی contact کلیک میکنند این مشخصات برایشان ظاهر میشود.
بیزینس ها میتوانند فاکتورهایی مانند Call، Text و ایمیل خود را در کنار نقشه و مسیریابی به ثبت رسانند.
ارسال پست تجاری شامل مشخصات تجاری برای کاربران در بحث بازاریابی کمک فراوانی برای دیده شدن بیزینس های مختلف از طریق اینستاگرام میکند.
پست تجاری ساختهشده ماندگار بوده و بعداً از طریق ماشینهای جستجو نیز دیده میشود.
ویژگی جدید اینستاگرام در آمریکا، استرالیا و نیوزیلند بهزودی و برای سایر کشورها تا آخر امسال فعال خواهد شد.
منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر