|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۱
کد خبر: ۱۰۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
وحید مرندی مقدم در ادامه، مراحل اجرای دستورالعمل صدور ، تجدید ، تعلیق ، رفع تعلیق و ابطال پروانه کاربرد نشان حلال را توضیح داد.
سازمان ملی استاندارد ایران ، صبح امروز و در دومین روز گردهمایی مدیران ستادی و استانی ، میزبان آیت الله عالمی، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی ، عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو هیات حلال سازمان کنفرانس اسلامی و هیات همراه بود.

وحید مرندی مقدم ، معاون نظارت بر اجرای استاندارد و مسئول سازمان ملی استاندارد ایران در زمینه استاندارد حلال ، در این نشست گفت : فعالیت سازمان ملی استاندارد ایران در خصوص مقوله حلال از هشت سال پیش در سطح ملی و منطقه ای و حوزه کشورهای اسلامی آغاز شد و متعاقب تشکیل موسسه استاندارد و اندازه شناسی کشورهای اسلامی، سازمان ملی استاندارد ایران فعالیت های عدیده ای را پیش گرفت و موفق شد بعد از گذشت سال ها به عضویت هیئت مدیره این موسسه درآید.

وی با بیان اینکه به سبب هماهنگی صورت گرفته با دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی توانستیم مباحث را در دو بُعد شرعی و فنی استاندارد پیش ببریم، افزود: استاندارد غذای حلال یکی از مهم ترین ویژگی ها و موفقیتی هایی است که کشور جمهوری اسلامی ایران در طول این سال ها به دست آورده است.



وحید مرندی مقدم در ادامه، مراحل اجرای دستورالعمل صدور ، تجدید ، تعلیق ، رفع تعلیق و ابطال پروانه کاربرد نشان حلال را توضیح داد.
 
معاون نظارت بر اجرای استاندارد با اشاره به اهمیت اقتصادی استاندارد حلال گفت :با توجه به سودآوری بالای بحث حلال، بسیاری از کشورهای غیراسلامی علاقه مند به فعالیت در این بخش هستند که لازم است جمهوری اسلامی ایران در این زمینه پیشتاز باشد.
 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین