کد خبر: ۱۰۱۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالعلی گواهی افزود: اقتصاد ریاضتی به معنای کم استفاده کردن از امکانات و اقتصاد مقاومتی به معنای استفاده درست و صحیح از منابع و روی پای خود ایستادن است.
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ صندوق ذخیره فرهنگیان را سوپاپ اطمینان و پشتوانه خوبی برای فرهنگیان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه موسسه به واسطه تدبیر و مدیریت درست دارای رشد اقتصادی است و در این وانفسایی که بسیاری از بنگاه های اقتصادی دچار مشکل هستند می تواند مأمن امنی برای فرهنگیان باشد.

حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی روز سه شنبه ١١ خرداد ماه ١٣٩٥ در دیدار با مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: ملاقات با مدیر عامل و قائم مقام موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان مایه مسرت من است زیرا با توضیحات اجمالی که دکتر غندالی در خصوص فعالیت های این موسسه برای فرهنگیان ارائه کردند بسیار خرسندیم که این مجموعه برای وزارت آموزش و پرورش مثمرالثمر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ یکی از نقاط قوت فعالیت موسسه را تلاش برای تأمین منافع وزارت آموزش و پرورش و فرهنگیان عنوان کرد و گفت: از ابتدای انقلاب حدود ٣٧ سال است که دغدغه معیشت فرهنگیان داریم و از آنجایی که این وزارتخانه صرفا مصرف‌کننده است ، حتما نیازمند پشتوانه قوی و حمایت است و صندوق ذخیره فرهنگیان می تواند پشتوانه بسیار خوبی برای فرهنگیان باشد.

وی در خصوص اهمیت آموزش و پرورش تصریح کرد: فرهنگیان با شیره جان مردم سرو کار دارند و اگر جامعه ای سعادتمند شد وزارت آموزش و پرورش آن جامعه با تدبیر عمل کرده است و اگر نبوغ و استعداد ایرانیان به ثمر می نشیند، همه و همه را مدیون معلمان فرهیخته این مرزو و بوم هستیم.

اقتصاد مقاومتی مخالف اقتصاد ریاضتی است

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به مسئله اقتصاد مقاومتی عنوان داشت: امروز ما در دوران اقتصاد مقاومتی هستیم و دشمن نیز در یک دوران اقتصاد ریاضتی به سر می برد که این دو با یکدیگر کلاملا متفاوت است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالعلی گواهی افزود: اقتصاد ریاضتی به معنای کم استفاده کردن از امکانات و اقتصاد مقاومتی به معنای استفاده درست و صحیح از منابع  و روی پای خود ایستادن است.

وی گفت:  در جمهوری اسلامی منابع به اندازه کافی داریم و اگر این منابع خوب مدیریت شود می توان بدون وابستگی به دیگر کشورها زندگی کرد. البته هر فرد در جامعه می تواند در اقتصاد مقاومتی تأثیرگذار باشد همچنانکه در گذشته نه چندان دور در روستاها صرفا چند محصول را خریداری می کردند و بقیه مایحتاج توسط افراد خانواده تولید می شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، گفت: موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان نیز می تواند در اقتصاد مقاومتی نقش مهمی ایفا نماید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین