|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۱۰۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
اکبر رنجبرزاده روز دوشنبه در مورد نخستین جلسه هیات رییسه موقت مجلس دهم افزود: در این جلسه مقرر شد که مجلس شورای اسلامی در هفته جاری علاوه بر فردا که در دو نوبت صبح و عصر جلسه دارد روز چهارشنبه در نوبت صبح هم جلسه علنی داشته باشد.
 عضو هیات رییسه موقت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مجلس فردا سه شنبه در دو نوبت صبح و عصر برای بررسی اعتبار نامه منتخبان مجلس دهم جلسه علنی دارد گفت: منتخبان مجلس هفته آینده به دلیل آن که بررسی طرح و لایحه ای در دستور ندارند میزبان تعدادی از وزرا و مسوولان دستگاه های اجرایی هستند همچنین هفته آینده به دیدار رهبری می روند.

اکبر رنجبرزاده روز دوشنبه  در مورد نخستین جلسه هیات رییسه موقت مجلس دهم افزود: در این جلسه مقرر شد که مجلس شورای اسلامی در هفته جاری علاوه بر فردا که در دو نوبت صبح و عصر جلسه دارد روز چهارشنبه در نوبت صبح هم جلسه علنی داشته باشد.

وی ادامه داد: دلیل برگزاری جلسه مجلس در نوبت عصر فردا این است که بتوانیم رای گیری هیات رییسه دائم را در روز چهارشنبه برگزار کنیم؛ البته برگزاری جلسه نوبت عصر فردای مجلس منوط به رای منتخبان ملت است که به احتمال زیاد انجام می شود.

**حضور وزرا و مسوولان اجرایی در جلسات هفته آینده مجلس


منتخب مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در این جلسه مقرر شد به دلیل آن که فعلا کمیسیون های تخصصی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکیل نشده است و مجلس فعلا طرح و لایحه ای را در دستور کار ندارد، هفته آینده گزارشی از آخرین وضعیت اقتصادی، اجتماعی و چالش های موجود از سوی برخی وزارتخانه ها همچون صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی و نیرو ارائه شود.


رنجبرزاده افزود: همچنین در مورد موضوع آسیب های اجتماعی از مسوولان ذی ربط دعوت خواهد شد.


وی تاکید کرد: از این دستگاه ها می خواهیم در راستای تحقق شعار سال که همان شعار اقتصاد مقاومتی است گزارشات دستگاه هایشان را ارائه کنند.

**منتخبان ملت هفته آینده به دیدار رهبری می روند

این منتخب مجلس دهم گفت: پس از انتخاب هیات رییسه دائم مجلس شورای اسلامی و بر اساس هماهنگی هایی که با دفتر رهبر معظم انقلاب انجام می شود، منتخبان مجلس دهم هفته آینده به دیدار رهبر معظم انقلاب می روند.

**تغییری در روال تشکیل جلسات مجلس انجام نخواهد شد


منتخب مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه مقرر شد که فعلا در جلسات مجلس شورای اسلامی تغییری ایجاد نشود و فعلا جلسات مجلس طبق روال مجلس نهم در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه برگزار می شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین