|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۶
کد خبر: ۱۰۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، یک منبع در پلیس عراق امروز اعلام کرد که در پی انفجار یک موتور بمب گذاری شده در شرق بغداد چند تن زخمی شدند.
 منابع عراقی امروز (دوشنبه) از وقوع سه انفجار انتحاری در شمال و شرق بغداد و کشته و زخمی شدن شماری در این انفجارها خبر دادند.

به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، یک منبع در پلیس عراق امروز اعلام کرد که در پی انفجار یک موتور بمب گذاری شده در شرق بغداد چند تن زخمی شدند.

وی افزود: این موتور توسط یک عامل انتحاری و در مسیری حرکت می‌کرد که نزدیک شهرک صدر در شرق بغداد قرار دارد و در پی انفجار این موتور چند تن از سربازان عراقی زخمی شدند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود گفت: بلافاصله پس از انفجار خودروهای پلیس و آمبولانس به محل انفجار شتافته و تدابیر امنیتی فوق العاده در اطراف محل انفجار اتخاذ شد.

در همین حال در نخستین ساعات صبح امروز دو انفجار در دو منطقه "الشعب" و "الطارمیه" در شمال بغداد رخ داد که در پی آن شماری کشته و زخمی شدند.

به گفته پلیس بغداد در انفجار اول که در نزدیکی بازار "شلال" در شمال بغداد رخ داد 20 تن کشته و زخمی شدند. این دومین انفجار در بازار پر رفت و آمد شلال است پیش از این نیز در 17 مارس در پی انفجاری در این بازار بیش از 50 تن کشته و زخمی شدند.

انفجار امروز توسط یک خودروی بمب گذاری شده صورت گرفت که در پی آن براساس آمارهای اولیه پنج تن کشته و 15 تن زخمی شدند.

انفجار دوم نیز توسط یک خودروی بمب گذاری شده در شهرستان "الطارمیه" به وقوع پیوست. هنوز گزارشی از تلفات این انفجار داده نشده و نیروهای امنیتی عراق تدابیر شدیدی را در این منطقه اتخاذ کردند.

از سوی دیگر در انفجار انتحاری عصر یکشنبه در استان دیالی هفت تن کشته و 35 تن دیگر زخمی شدند.

این انفجار توسط یک عامل انتحاری با کمربند منفجره و در نزدیکی کازینویی در مرکز شهرستان المقدادیه به وقوع پیوست.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین