|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۰۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
اگر فیلم های کره ای را به تدریج بازبینی کنید وببینید، متوجه می شوید که مخاطبان بسیاری دارد و به همین دلیل هم ، در میان مردم و تماشاگران ، جای خود را باز کرده است.
شاید به جرا ت بتوان گفت که " سونگ ایل گوک"در ایران شناخته شده ترین بازیگرمرد کره ای است.چندی بعد او با حضور در ایران  توانست بیشتر به چشم بیاید.

"ایل گوک" یا همان "جومونگ "فارغ‌التحصیل رشته فیلم و تئاتر است. مادر اوهم بازیگراست در واقع او از خانواده ای هنرمند و سینمایی به عرصه هنر سینما و تلویزیون آمده است .کره ای ها سینما روهای حرفه ای هستند اما بیشتر از سینما به سریال علاقه دارند ، آن هم سریال های تاریخی و به همین دلیل هم شبکه های تلویزیونی و تولید کنندگان ، دائم در حال تولید فیلم و سریال تاریخی هستند.  در سفری که  به کره جنوبی ، داشتم ، قرار بر این بود که بااین بازیگر ،گفت و گویی داشته باشم.قرار بود تا این گفت و گو در شهرک سینمایی "یانگوم" و در هنگام ضبط کار ،انجام شود. شهرکی که یک ساعت و نیم از سئول فاصله داشت  اما از شانس  ما  ، آن روز بارانی شد و تمام فیلمبرداری های شهرک ،لغو شد وامکان  گفت و گو هم  در آن شرایط فراهم نبود ولی قول مصاحبه به صورت کتبی  را گرفتیم که انجام شد.



ابتدا می خواهم نظرتان را در مورد جایگاه سینمای کره بدانم

**اگر فیلم های کره ای را به تدریج بازبینی کنید وببینید، متوجه می شوید که  مخاطبان بسیاری دارد و به همین دلیل هم ، در میان مردم و تماشاگران ، جای خود را باز کرده است. من هم از اینکه یک بازیگر در جمهوری  کره   و جزیی از این سینما و هنر هستم، بسیار خوشحالم. فیلم هایی که در  کشور  ما ساخته می شود، دارای احساسات وهیجان خاصی است  که فکر می کنم  اگر همین رویه ادامه پیدا کند، می تواند در سینمای دنیا ، جایگاه مناسبی به دست آورد.ضمن این که  درباره فرهنگ کره فیلم های بسیاری در دست ساخت است که امیدوارم باعث شود تا فرهنگ و سینمای کره در جهان بیشتر معرفی و مطرح شود.

 دلیل  تمایل شما برای حضوردر آثار تاریخی  چیست؟

**من با ایفای نقش در سریال های جومونگ ، سرزمین بادها وجانگ یونگ شیل  ،محبوبیت زیادی به دست آوردم و افرادی که این فیلم ها را تماشا کردند، نسبت به من و بازی ام ،علاقه مند شدند . فیلم های تولید شده در زمینه تاریخی زیاد هستند وبه تصویر کشیدن آنها راه مناسبی برای  حفظ و به  خاطر سپردن آن است.از سوی دیگر فیلم های درام امروزی زیادی هم  از من در حال پخش است که البته حضور من در این نقش ها؛چندان غیر متعارف نبود ودر کناراین ها نقش های  راحت تری را هم  بازی کردم. ولی از این به بعد می خواهم نقش های مختلفی را تجربه کنم.

یعنی چه  نقش هایی ؟

می خواهم تا ۶۰ سالگی هم یک بازیگر جذاب باشم ( خنده ). این امکان وجود دارد تا افراد ۴۰ ساله هم  سخت کار کنند و این مسئله امکان پذیر است . چون در فرهنگ کره ای داشتن هدف و سخت کار کردن ، بسیار اهمیت دارد. در واقع به معنی دسترسی به موفقیت است. با چنین فکری می توانید احساس کنید که با ارزش هستید و با توجه به سبک زندگی و فکر شما،  شخصیت  شما هم تغییر می کند . ازاین رو به جای فکر کردن به چیزهای دیگر،باید برای انجام  کارهای محول شده سخت تلاش کرد و این جاست که می توانید به آن حدی که لازم است ، در بازیگری موفق شوید.

اگرامکان تولید یک فیلم یا سریال  مشترک میان ایران و کره به وجود بیاید،در آن فیلم بازی می کنید؟

**دنیا فیلم ها و فرهنگ کره ای را می شناسد و این افتخار بزرگی است و اگر یک برنامه خوب بین ایران و کره طراحی شود و ایران و کره هم برای انجام آن برنامه ریزی کنند  و اگر از من هم دعوت شود حتما می پذیرم.

منبع: خراسان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین