|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۱۰۰۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
در پایان این مراسم و پس از اقامه نماز بر پیکر محمدعلی شعاعی به امامت حجت الاسلام حشمتی، پیکر وی برای خاکسپاری به قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) انتقال یافت.
 مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد محمدعلی شعاعی مشاور علی جنتی و معاون اسبق امور فرهنگی وزارت ارشاد با حضور جمع زیادی از همکاران سابق او در این وزارتخانه برگزار شد.

 در آئین تشییع پیکر زنده‌یاد محمدعلی شعاعی که صبح امروز شنبه هشتم خردادماه در حیاط اصلی ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بهارستان برگزار شد، همکاران سابق این قران پژوه و محقق فقید برای آخرین بار با وی دیدار کردند.

در مراسم تشییع پیکر زنده یاد شعاعی، وزرای سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی شامل احمد مسجد جامعی، محمدحسین صفار هرندی و سید محمد حسینی حضور داشتند. علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل همزمانی این مراسم با آئین افتتاحیه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در این آئین حضور نداشت.

سید محمد رضا بهشتی، محمدعلی ابطحی، سید حسین شاهمرادی، سید عباس صالحی، حجت‌الله ایوبی، فیض‌الله عرب سرخی و جمع دیگری از اصحاب فرهنگ و هنر از جمله حاضران در مراسم تشییع پیکر زنده یاد شعاعی بودند.

در این برنامه و پس از انجام مداحی، حجت الاسلام حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به بیان برخی از خصایص و ویژگی‌های زنده‌یاد شعاعی پرداخت. همچنین احمد مسجدجامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی برخی از ویژگی های زنده یاد شعاعی را به خصوص در حوزه پژوهش در قرآن، بیان کرد.

در پایان این مراسم و پس از اقامه نماز بر پیکر محمدعلی شعاعی به امامت حجت الاسلام حشمتی، پیکر وی برای خاکسپاری به قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) انتقال یافت.

بر اساس این گزارش، مراسم یادبود زنده یاد شعاعی، فردا یک شنبه ۹ خرداد از ساعت ۱۴:۱۵ تا ۱۵:۴۵ در مسجد الغدیر واقع در بلوار میرداماد تهران برگزار می شود.



منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین