|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۴
کد خبر: ۱۰۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
پیکر صدیقه حکمت همسر شهید خلبان سرلشکر عباس بابایی روی دستان مردم شهیدپرور استان قزوین صبح پنجشنبه از مقابل امامزاده اسماعیل(ع) به سمت گلزار شهدای قزوین تشییع و به خاک سپرده ‌شد.
مردم قدرشناس قزوین با حضور باشکوه در مراسم تشییع پیکر مرحومه صدیقه حکمت با همسر شهید بابایی وداع کردند.

 پیکر صدیقه حکمت همسر شهید خلبان سرلشکر عباس بابایی روی دستان مردم شهیدپرور استان قزوین صبح پنجشنبه از مقابل امامزاده اسماعیل(ع) به سمت گلزار شهدای قزوین تشییع و به خاک سپرده ‌شد.

صدیقه حکمت پس از سال ها انتظار و گام برداشتن در مسیر اندیشه، افکار و اهداف شهید بابایی و همراهی و حمایت از حریم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی و انجام درست رسالت زینب گونه خود، اینک  در جوار حق آرام گرفت و به همسر شهیدش پیوست.


شهید عباس بابایی که در انجام ماموریتی ملی و دینی و در آسمان روح پاکش از بدن جدا شد این بار همسر این شهید نیز خارج از استان و در شرایطی که با بیماری دست و پنجه نرم می کرد ندای حق را لبیک گفت تا با رخت بستن از دیار باقی به همسر شهیدش بپیوندد.

بدون شک  تاریخ و ملت قدردان ایران در هیچ دوره ای رشادت، شجاعت، ایثار و مجاهدت شهید عباس بابایی و صبر و استقامت مرحومه صدیقه حکمت را از یاد نخواهد برد و همیشه خود را مدیون و مرهون ایثار شهداء و خانواده های معظم شهدا دانسته و می داند.

مرحومه صدیقه حکمت در سال ۱۳۵۳ با شهید سرلشکر عباس بابایی ازدواج کرد و در حالی که تنها ۲۸ سال داشت همسرش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

از شهید بابایی و صدیقه حکمت یک فرزند دختر به نام سلما و دو پسر به نام های محمد و حسین به یادگار مانده است.



امروز با گذشت ۲۷ سال از شهادت بابایی اگر چه جسم او دیگر در میان ما نیست، اما یاد و خاطره  وی در ابتکاراتش در نیروی هوایی ارتش در بدترین شرایط ممکن، دستگیری از نیازمندان و از همه مهم تر فداکاری هایش در راه آزادی و سربلندی ملت ایران، در میان ماست و این یاد و خاطره فراتر از هر گرایشی و حزبی در دل های ایرانیان همچنان ماندگار است.

مراسم درگذشت صدیقه حکمت نیز ساعت ۱۹ امروز و صباح مزار این مرحومه صبح جمعه هفتم خرداد‌ از ساعت ۸ صبح در مسجد محمد رسول‌الله(ص) شهر قزوین برگزار می‌شود.

روحش شاد و یادش قرین رحمت…

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین