|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۱۰۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
منابع عراقی اعلام کردند: در حملات نیروی هوایی عراق به مرکز تجمع تروریست های داعش در رستوران الحاج حسین در داخل فلوجه دهها داعشی از جمله معاون والی فلوجه به هلاکت رسیدند.
عملیات آزاد سازی فلوجه در حالی وارد روز چهارم خود شده است که نیروهای عراقی به پیشروی های خود ادامه می دهند و حلقه محاصره را بر داعش تنگ تر کرده اند.

ر به نقل از شبکه السومریه، منابع عراقی بیان کردند: مرحله نخست عملیات آزاد سازی فلوجه با موفقیت تمام همراه بوده و نیروهای عراقی در فاصله نزدیک با شهر فلوجه با تروریست های داعش درگیر شده اند.در عامریه الفلوجه نیروهای عراقی روستاهای الوهوی و البوعفان در جنوب شهر را از داعش پس گرفتند و در این جبهه پیشروی های چشمگیری به دست آمده است.برای چهارمین روز متوالی نیروهای عراقی با پیشروی های خود حلقه محاصره را از چند محور بر داعش تنگ تر کرده اند.

حمله هوایی به مرکز تجمع تکفیری ها در داخل فلوجه

منابع عراقی اعلام کردند: در حملات نیروی هوایی عراق به مرکز تجمع تروریست های داعش در رستوران الحاج حسین در داخل فلوجه دهها داعشی از جمله معاون والی فلوجه به هلاکت رسیدند.

این منابع افزودند: این حمله پس از آن صورت گرفت که گزارش های اطلاعاتی از داخل فلوجه دریافت شد که تروریست ها در این رستوران جمع شده اند.

نخست وزیر و رئیس پارلمان عراق در اتاق عملیات فلوجه

دفتر حیدر العبادی نخست وزیر عراق بیان کرد: حیدر العبادی نخست وزیر، سلیم الجبوری رئیس مجلس، عبداللطیف الهمیم رئیس اوقاف اهل تسنن و سلمان الجمیلی وزیر برنامه ریزی عراق به اتاق عملیات آزاد سازی فلوجه رفتند.

در بیانیه دفتر العبادی آمده است: هدف از بازدید، اطلاع از روند عملیات آزاد سازی شهر و تامین امنیت خروج خانواده ها از فلوجه عنوان شده است.

دفتر نخست وزیر عراق از دیدار و نشست وی با فرماندهان نظامی در اتاق عملیات فلوجه خبر داد.

تسلط کامل بر الکرمه

سرتیپ یحیی الزبیدی سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق بیان کرد: نیروهای عراقی موفق به آزاد سازی الکرمه به طور کامل از لوث داعش شدند و پرچم عراق را مجددا برای بالای ساختمانهای دولتی در آن نصب کردند.

وی افزود: نیروهای عراقی به طور کامل جزیره الخالدیه را از داعش پس گرفتند و تلفات و خسارت سنگینی به آنها وارد کردند.آزاد سازی جزیره الخالدیه در عملیات آزاد سازی شهر فلوجه نقش به سزایی دارد.



منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین