|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۰۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
آگوستین آلمودوار نیز در این باره گفت: این فیلم به نوعی بر مسایل فرهنگی و صنعتی مربوط باشد که در زندگی امروز جایگاه مهمی دارد.
دو بازیگر سرشناس جهان در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم بعدی اصغر فرهادی هستند.

به نقل از ورایتی، اصغر فرهادی کارگردان مشهور ایرانی که همین هفته جشنواره کن را با دریافت دو جایزه مهم ترک کرد، فیلم بعدی‌اش را به زبان اسپانیایی می‌سازد و برای این فیلم در حال مذاکره با دو بازیگر بزرگ سینمای اسپانیا یعنی خاویر باردم و پنه‌لوپه کروز است.

پدرو آلمادوار و برادرش آگوستین با کمپانی مادردی ال دسئو و نیز کمپانی ممنتو کار تهیه این فیلم را برعهده دارند.

ممنتو که تهیه کننده دو فیلم آخر فرهادی بوده گفت کروز و فرهادی مدتی بود که علاقه داشتند فیلمی مشترک جلوی دوربین ببرند و اکنون به نظر می رسد امکان این کار در حال فراهم شدن است.

فیلم بعدی فرهادی تریلری روان‌شناختی است و طبق برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل صورت گرفته، فیلمبرداری آن تابستان یا اوایل پاییز شروع می‌شود.

فرهادی در حال حاضر در حال نوشتن فیلمنامه فیلم است و ماه آینده برای انتخاب لوکیشن‌ها به اسپانیا سفر می‌کند. جزییات داستان هنوز روشن نشده اما ماجرای فیلم بر خانواده‌ای اسپانیایی که در حومه شهر زندگی می‌کنند، متمرکز است.

گفته شده این فیلم به نوعی الهام گرفته از آثار آگاتا کریستی و مهیج و در عین حال دربرگیرنده مسایل اخلاقی است که در فیلم‌های قبلی فرهادی نیز مورد توجه بودند.

آگوستین آلمودوار نیز در این باره گفت: این فیلم به نوعی بر مسایل فرهنگی و صنعتی مربوط باشد که در زندگی امروز جایگاه مهمی دارد.

وی افزود: ما فیلم‌های اصغر فرهادی را بسیار تحسین می‌کنیم و مشترکات زیادی در انتخاب مضامین داریم.

فرهادی همانطور که در مصاحبه مطبوعاتی‌اش در کن یادآور شد، ابتدا قصد داشت فیلم اسپانیایی‌زبان خود را اکتبر پیش کارگردانی کند، اما حس نوستالژیک‌اش نسبت به ایران موجب شد «فروشنده» را در دست بگیرد.

فرهادی به زبان اسپانیایی صحبت نمی‌کند، اما پیش از این با فیلم «گذشته» نشان داد که می‌تواند فیلمی به زبان بیگانه بسازد.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین