|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۰۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸
استاندارمازندران گفت که برای سلامت شناگران ،320 نقطه از ساحل مازندران مناطق ممنوعه برای شنا اعلام شد.
 استاندارمازندران گفت که برای سلامت شناگران ،320 نقطه از ساحل مازندران مناطق ممنوعه برای شنا اعلام شد.

ربیع فلاح جلودار سه شنبه در حاشیه رزمایش امداد و نجات در ساحل مازندران افزود : فرمانداران و شهرداران ساحلی این استان موظفند از شنا مسافران و گردشگران در این نقاط ممنوعه جلوگیری کنند.

وی اضافه کرد : مسوولان این شهرستان ها باید تدابیر ویژه ای برای منع شنا مسافران و گردشگران در این مناطق پیش بینی کنند.

نماینده ارشد دولت درمازندران اظهار کرد : این استان دارای ظرفیت های طبیعی و خدادادی زیادی برای پذیرایی از چندین میلیون مسافر و گردشگر داخلی و خارجی است و باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا زمینه بازدید از تمام نقاط استانی برای این گروه فراهم شود.

فلاح از ساحل خزر به عنوان پربازدیدترین نقاط گردشگری در مازندران به خصوص تابستان نام برد و خواهان مدیریت و ساماندهی ساحل خزر برای کاهش تلفات انسانی شد.

وی اضافه کرد : با اجرای طرح مدیریت و ساماندهی ساحل خزر در این استان در سال های 93 و 94در مقایسه با سال 92 آمار غرق شدگان در این ساحل حدود 64 درصد کاهش یافت و این روند همچنان پیگیری می شود.

استاندارمازندران دستگاه های اجرایی استان را موظف کرد در اجرای مدیریت و ساماندهی طرح دریا با دستگاه های مرتبط همکاری داشته باشند.

338 کیلومتر از ساحل خزر که بیش از یک سوم کل سواحل این دریا را شامل می شود در حوزه استحفاظی مازندران قرار دارد .

درسال گذشته(94)حدود 94 نفر ساحل مازندران جان خود را به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا از دست دادند که این آمار در سال 93 حدود 101 نفر و سال 92 بیش از 212 نفر بود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین