|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶
آرشیو مطالب
از تاريخ: تا تاریخ: تعداد نتايج:

تصاویر/ بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی

با اتمام عملیات آواربرداری، بازسازی مناطق زلزله زده خوی در ۱۲ روستا و به همراه مناطق شهری آغاز شده است.بر اساس اعلام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی، در بیش از ۹۵ درصد واحدهای آسیب دیده، عملیات آوار برداری به اتمام رسیده و عملیات صدور پروانه ساختمان و فونداسیون حدود ۲۰۰ واحد و ۱۰۰ واحد اسکلت فلزی انجام گرفته و عملیات دیوار چینی و سقف چینی هم در حال آغاز است.

تصاویر/ تشییع شهدای حمله تروریستی ایذه

شهدای حمله تروریستی ایذه، صبح امروز جمعه با حضور مردم در این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شدند.مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی ایذه صبح جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

تصاویر/ دوحه در آستانه جام بیست و دوم

در فاصله یک هفته تا آغاز بیست و دومین دوره جام جهانی بزرگترین رویداد فوتبالی جهان در کشور قطر؛ شهر دوحه محل برگزاری این رقابت ها با حضور هواداران فوتبال و نمادهای خاص نصب شده حال و هوای خاصی به خود گرفته است.

تصاویر/ شوک خشک شدن دریاچه تاریخی طاق بستان

طاق‌بستان به معنی طاق درست شده از سنگ، مجموعه‌ای از سنگ‌نگاره‌ها و سنگ‌نوشته‌های دوره ساسانی است که در شمال شرقی شهر کرمانشاه واقع شده است و در این مجموعه دریاچه‌ای نیز قرار دارد.به دلیل برداشت‌های بی رویه، کاهش بارندگی و خشکسالی دریاچه طاق بستان نیز در حال خشک شدن است درحالیکه طی سالیان گذشته چشمه‌های این دریاچه همواره تأمین کننده آب شهر کرمانشاه بوده است. هم اکنون نیز بخشی از آب شرب شهر کرمانشاه از چشمه‌های طاق بستان در شمال کرمانشاه تأمین می‌شود.

تصاویر/ مانور امداد و نجات در پنجمین سالگرد زلزله سرپل ذهاب

مانور امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در پنجمین سالگرد زلزله سرپل ذهاب با حضور نیروهای امدادی برگزار شد.زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان ماه ۹۶ در شهرستان سرپل ذهاب منجر به فوت بیش از ۷۰۰ نفر از هموطنان‌مان شد و خسارات بسیاری به واحد مسکونی و اداری این شهرستان وارد آمد.

تصاویر/ رهاسازی ۶ رأس گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دز و کرخه

طی روز گذشته و امروز شش رأس گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دز و کرخه رهاسازی شد. به گفته مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان، زیستگاه و خاستگاه اصلی گوزن زرد ایرانی جنگل‌های دز و کرخه هستند، به منظور افزایش گوزن‌های زرد ایرانی در این دو منطقه حفاظت شده خوزستان، مجوز انتقال ۱۷ راس گوزن زرد ایرانی به پارک ملی دز اخذ شده است. روز گذشته ۵ رأس گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دز و امروز چهارشنبه ۱۸ آبان یک رأس گوزن زرد ایرانی در پارک ملی کرخه و رهاسازی شد.

تصاویر/ مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال

مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران و بدرقه این تیم به جام جهانی ۲۰۲۲ شامگاه سه شنبه ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۱ با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و همراهی بازیکنان تیم ملی کشورمان در تالار همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

تصاویر/ تخریب خانه تاریخی «عرب مازار»

خانه عرب مازار از بناهای تاریخی دوره قاجاریه است که بخشی از آن تخریب شده است.خانه عرب مازار مربوط به دوره قاجار است و در یزد، خیابان امام خمینی، کوچه نقیب الاشراف، پلاک ۱۸ واقع شده و این اثر در تاریخ ۲۲ مرداد ۱۳۸۴ با شمارهٔ ثبت ۱۳۰۳۴ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

تصاویر/ مراسم ختم مادر عباس عبدی

مراسم ختم مادر عباس عبدی از فعالان سیاسی و رسانه‌ای جریان اصلاحات،سه‌شنبه ۱۰ آبان در مسجد النبی واقع در خیابان امیرآباد شمالی برگزار شد.

تصاویر/ تشییع شهید ۸ ساله حادثه شاهچراغ(ع)

پیکر دانش‌آموز شهید علی اصغر لری گویینی از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ امروز بر دستان مردم سیرجان از بولوار سردار جنگل تا میدان امام حسین (ع) با حضور گسترده مردم برگزار شد.شهید علی اصغر لری گویینی دانش‌آموز کلاس دوم دبستان و اهل سیرجان بود که به همراه خانواده برای زیارت حرم مطهر احمد ابن موسی شاه چراغ (ع) به شیراز رفته بود و در حادثه تروریستی ۴ آبان به شهادت رسید.

تصاویر/ جلسه استیضاح وزیر صمت در مجلس

استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین وزیر «صمت» صبح امروز سه شنبه ۱۰ آبان در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی قرار گرفت که در پایان نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مخالفت با استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین، مجدداً به او رأی اعتماد دادند و با ۸۴ رأی موافق، ۱۸۲ رأی مخالف، ۶ رأی ممتنع و ۲ رأی باطله از مجموع ۲۷۴ او در وزارت صنعت، معدن و تجارت ابقاء شد.

تصاویر/ خاکسپاری ۶ تن از شهدای شاهچراغ(ع) در شیراز

پیکر ۶ تن از شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) صبح امروز پس از اقامه نماز در صحن حرم مطهر شاهچراغ (ع) به خاک سپرده شد.«زهرا اسمعیلی» فرزند آقاجان اهل شیراز، «علیرضا سرایداران» فرزند محمد حسن اهل شیراز، «مجتبی ندیمی» فرزند مصطفی اهل شیراز، «حسن علی پور عیسی» فرزند محمد اسمعیل اهل گیلان، «محمدرضا کشاورز» فرزند مهدی اهل شیراز و «آرشام سرایداران» فرزند علیرضا اهل شیراز، ۶ شهیدی هستند که پیکرشان در جوار شاهچراغ (ع) آرام گرفت.
4 صفحه