|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
آرشیو مطالب
از تاريخ: تا تاریخ: تعداد نتايج:

تصاویر/ جام جهانی قطر؛ بازی پرتغال و مراکش

در جریان رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر، تیم‌های فوتبال پرتغال و مراکش به مصاف هم رفتند و در نهایت مراکش با تک گل یوسف النصیری در دقیقه ۴۲ پرتغال را شکست داد و بدین ترتیب با حذف مدعی قهرمانی یعنی اسپانیا و پرتغال در یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی، به نیمه نهایی جام جهانی صعود کرد و شگفتی ساز شد.

تصاویر/ مراسم تشییع پیکر رستم قاسمی

مراسم تشییع پیکر مرحوم رستم قاسمی صبح روز یکشنبه ۲۰ آذر ماه ۱۴۰۱ با حضور مقامات لشگری و کشوری در مسجد پیامبر اعظم شهرک محلاتی تهران برگزار و به سمت گلزار شهدا بدرقه شد.

تصاویر/ وداع تلخ برزیل با جام ۲۰۲۲ قطر

کرواسی و برزیل در چارچوب بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم رفتند که بازی در وقت‌های قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در طول وقت‌های اضافه، در پایان نیمه اول نیمار موفق به گلزنی شد و در نیمه دوم وقت‌های اضافه، پتکوویچ بازی را به تساوی کشاند. تیم ملی کرواسی با پیروزی ۴-۲ در ضربات پنالتی با درخشش مجدد لیواکوویچ به نیمه نهایی صعود کرد تا برزیل، مدعی قهرمانی به خانه بازگردد.

تصاویر/ کتابخانه‌ ملی قطر

کتابخانه ملی قطر به عنوان یک کتابخانه تحقیقاتی، تاریخی و پژوهشی وظیفه حفظ و نشر میراث ملی قطر را دارد. این کتابخانه دارای یک میلیون کتاب چاپی، پانصد هزار کتاب الکترونیکی و موزه حفظ آثار و کتب تاریخی است. همچنین این تنها کتابخانه‌ غول پیکر در خاورمیانه و بخشی از یک شهر آموزشی است که دانشگاه‌ها و موسسات برجسته از سرتاسر جهان به عنوان یک منبع تغذیه علم و دانش از آن بهره ببرند. طراحی این معماری زیبا توسط تیم طراحان شرکت معماری رم کولهاس انجام شده است. استفاده از امکانات این کتابخانه برای عموم مردم قطر و مقیمین رایگان است. ساختمان جدید این کتابخانه در ۱۶ آوریل ۲۰۱۸ افتتاح شد.

تصاویر/ جام جهانی قطر از دریچه دوربین عکاسان خبری جهان

یکی از جذابیت‌های اصلی جام جهانی به صحنه‌هایی است که طرفداران فوتبال رقم می‌زنند؛ گاه این صحنه‌ها در زمین بازی و یا جایگاه تماشاگران با ژست‌های دست جمعی یا تک نفره رقم می‌خورد و گاه با طراحی لباس و گریم‌هایی که روی صورتشان نقش بسته است.

تصاویر/ حاشیه دیدار تیم‌های فوتبال ایران و آمریکا

در چارچوب هفته سوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در گروه B این مسابقات، دو تیم ایران و آمریکا سه‌شنبه شب ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه الثمامه دوحه به مصاف هم رفتند.در پایان تلاش ملی‌پوشان برای زدن گل تساوی‌بخش بازی، ثمری نداشت تا این بازی با پیروزی یک بر صفر آمریکا به پایان برسد.با این نتیجه، تیم ملی فوتبال آمریکا در گروه B جام جهانی با ۵ امتیاز در جایگاه دوم جدول ایستاد و با انگلیس که در رتبه اول این گروه قرار داشت به دور بعدی جام جهانی صعود کرد. تیم ملی ایران با ۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت و ولز با یک امتیاز در جایگاه چهارم جدول ایستاد.

تصاویر/جشن و پایکوبی هواداران ایرانی در مرکز دوحه

هواداران تیم ملی فوتبال ایران با حضور در مرکز شهر دوحه پیروزی تیم ملی مقابل ولز را جشن گرفتند. جمع زیادی از هواداران تیم ملی فوتبال ایران یک روز پس از پیروزی بزرگ مقابل ولز، با حضور در منطقه سوق نجاد و واقف پیروزی تیم ملی را جشن گرفتند.صدها هوادار تیم ملی از غروب امشب (شنبه) در مراکز اصلی شهر دوحه حضور یافتند و جشن و پایکوبی برگزار کردند. در این جشن خیابانی شعارهای مختلف سر داده شد.

تصاویر خبرگزاری دولت از هوادران ایران در قطر

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ولز در دور دوم از مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عصر جمعه (۴ آذر ۱۴۰۱) در ورزشگاه «احمدبن علی» قطر برگزار و با برتری دو بر صفر ایران به پایان رسید.

تصاویر/ موزه فیفا در دوحه

همزمان با برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر موزه تاریخ فیفا جهت بازدید علاقمندان در جشنواره هواداری فیفا در خیابان کورنیش دوحه برپا شده است. در این نمایشگاه تاریخچه ادوار جام جهانی و مجموه های منتخب از البسه و لوازم بجامانده ازمسابقات مختلف فیفا به نمایش گذاشته شده است.

تصاویر/ شگفتی ژاپنیها مقابل آلمان در قطر

در چهارمین روز از رقابت‌های جام جهانی 2022 تیم های ملی آلمان و ژاپن که در گروه E حضور دارند از ساعت 16:30 در ورزشگاه خلیفه مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود نماینده آسیا خاتمه پیدا کرد.

تصاویر/ جام جهانی ۲۰۲۲- دیدار ایران و انگلیس

دیدار تیم های فوتبال ایران و انگیس در چارچوب مرحله گروهی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، عصر دوشنبه (۲۹ آبان ۱۴۰۱) در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه برگزار و با برتری شش بر دو انگلیس به پایان رسید.

تصاویر/ حاشیه‌ی دیدار تیم‌های فوتبال ایران - انگلیس

تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی اول خود، روز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ در ورزشگاه بین‌المللی دوحه به مصاف انگلیس رفت. این در پایان با پیروزی ۶ بر ۲ شاگردان ساوت‌گیت به پایان رسید.این تصاویر مربوط به قبل از بازی ایران و انگلیس می باشد.
3 صفحه