|
|
امروز: دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
آرشیو مطالب
از تاريخ: تا تاریخ: تعداد نتايج:

تصاویر/جمع آوری لاشه هواپیمای مسافربری اندونزی از دریا

یک هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اندونزی اندکی بعد از پرواز سقوط کرد و لاشه آن در شمال جاکارتا پیدا شد.بیش از ده کشتی به محل اعزام شده‌اند و غواصان نیروی دریایی مشغول جستجو هستند. محققان درحال تحلیل اقلامی هستند که تصور می‌شود قطعات هواپیما باشد.

تصاویر/ کنگره آمریکا پس از حمله هواداران ترامپ

تعداد زیادی از پرسنل کنگره آمریکا پس از حمله از سوی طرفداران ترامپ به کنگره و ایجاد خسارت در حال پاکسازی آسیب‌های وارده، هستند.جو بایدن هواداران مسلح ترامپ را تروریست‌های داخلی خواند و نیروهای امنیتی را نیز به برخورد بیش از حد نرم با هواداران ترامپ متهم کرد.در پی مرگ یک مأمور پلیس در جریان اشغال ساختمان کنگره آمریکا در واشنگتن، شمار جان باختگان این رویداد به ۵ نفر رسید.

تصاویر/ چهارمین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی

مراسم چهارمین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی شامگاه پنجشنبه ۱۸ دی ۹۹ با حضور حجت الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر امام خمینی، اعضای خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری، رضا اردکانیان وزیر نیرو، پیروز حناچی شهردار تهران و دیگر مسئولان لشگری و کشوری در حرم امام راحل برگزار شد. محمد باقر نوبخت، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در این مراسم اظهار داشت: آیت الله‌هاشمی رفسنجانی برنامه مناسب بلندمدت فقر زدایی برای سال ۱۴۰۰ را طراحی کردند که برنامه‌ای قابل دفاع و متقن در عرصه برنامه‌ریزی کشور است. آیت الله هاشمی رفسنجانی ۱۹ دی ۱۳٩۵ جان به جان آفرین تسلیم کرد.

تصاویر/ نخستین رزمایش بزرگ رزم پهپادی ارتش

نخستین تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش با شرکت صد‌ها فروند پهپاد از نیرو‌های چهارگانه ارتش سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ در منطقه عمومی سمنان آغاز شد. در این تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش، انواع مختلف سامانه‌های پهپادی در نیرو‌های زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی ارتش در شرایط رزم واقعی به اجرای مأموریت‌های تعریف شده خواهند پرداخت. رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح و فرمانده کل ارتش از یگان‌های پهپادی حاضر در تمرین سان دیدند.

تصاویر/ آواره شدن هزاران نفر بر اثر سیل در مالزی

بارش سنگین باران و وقوع سیل در مالزی پنج قربانی گرفت و همچنین بیش از ۶ هزار و ۵۷۷ نفر متشکل از یک هزار و ۶۹۴ خانوار خانه‌های خود را تخلیه کرده و در مکان‌های امن ساکن شده‌اند.این حادثه باعث شد نیروهای ارتش این کشور از روز یکشنبه برای کمک به آسیب دیدگان به مناطق سیل‌زده اعزام شوند.

تصاویر/ راهپیمایی عراقی‌ها در سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس

اقشار مختلف مردم عراق از امروز یکشنبه در میدان التحریر و خیابان های اطراف آن، راهپیمایی میلیونی خود را به مناسبت اولین سالگرد شهیدان سردار حاج «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» با محوریت تاکید بر لزوم خروج اشغالگران آمریکایی از کشورشان برگزار کردند.عکس از خبرگزاری مهر

تصاویر/ آغاز واکسیناسیون کرونا در هند

هند که با بیش از ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار مورد ابتلا به کرونا؛ دومین آمار بالای مبتلایان را در جهان داراست، در نظر دارد تا اواسط سال ۲۰۲۱ میلادی ۳۰۰ میلیون نفر از جمعیت یک میلیارد و ۳۰۰ هزار نفری خود را مقابل کرونا واکسینه کند.

تصاویر/ طواف پیکر مصباح یزدی در حرم مطهر رضوی

پیکر عالم ربانی، مرحوم آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی شامگاه شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا با حضور تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از خادمان بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) با رعایت دستور‌های بهداشتی، در حرم مطهر تشییع و در مضجع منور رضوی طواف داده شد.

تصاویر/ تشییع پیکر مصباح یزدی در حرم عبدالعظیم (ع)

مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر آیت الله محمدتقی مصباح یزدی صبح شنبه با حضور آیت الله محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع)، آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران و جمعی از طلاب، مردم و شاگردان ایشان در حرم مطهر عبدالعظیم حسنی علیه السلام برگزار شد.

تصاویر/ مراسم سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی

مراسم نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت صبح دیروز با حضور رئیس قوه قضائیه، فرمانده کل سپاه، فرمانده نیروی قدس، جمعی از وزرا و معاونین دولت ، میهمانان خارجی و مسئولان لشکری و کشوری در دانشگاه تهران برگزار شد.

تصاویر/ اعزام دومین گروه از مسلمانان روهینگیا به جزیره غیرمسکونی

درحالیکه بسیاری از گروه‌های حقوق بشری نسبت به انتقال آوارگان روهینگیایی به جزیره «بهاسان چار» در خلیج بنگال هشدار می‌دهند، مقامات بنگلادشی دومین گروه از مسلمانان آواره میانماری را به این جزیره غیرمسکونی اعزام کردند.پیش از این نیز ۱۶۰۰ نفر از آوارگان به این جزیره منتقل شده بودند.

تصاویر/ خسارات زمین‌لرزه ۶.۳ ریشتری کرواسی

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۶.۳ ریشتر در شهر «پترینیا» واقع در ایالت «نسیساک-مسلاوینا» در کراوسی به وقوع پیوست، شمار قربانیان این زمین لرزه تا کنون ۷ نفر اعلام شده است.این زمین‌لرزه علاوه بر شهر زاگرب پایتخت کرواسی در کشورهای بوسنی هرزگوین، صربستان و اسلوونی نیز احساس شد.

تصاویر/ تست انسانی واکسن ایرانی کرونا

فاز اول کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی کرونا امروز با تزریق بر روی سه داوطلب آغاز شد و این فرایند به مرور تا تزریق به داوطلب آخر که ۵۶ نفر هستند، ادامه خواهد داشت.

تصاویر/ کشف اغذیه فروشی خیابانی دو هزار ساله در رم باستان

مسئولان کاوش در ویرانه‌های شهر پمپئی اعلام کردند که نوعی پیشخوان اغذیه‌فروشی خیابانی را در شهر رم باستان کشف کرده‌اند که در وضعیت مناسبی قرار دارد و با طرح‌های رنگی تزئین شده است. این پیشخوان در محوطه پارک باستان‌شناسی رجیوی ۵ کشف شد جایی که هنوز عموم مردم اجازه بازدید از آن را ندارند، شهر پمپئی در ایتالیا در سال ۷۹ میلادی با همه ساکنانش در زیر خاکستر آتشفشان کوه وزوویوس دفن شد.

تصاویر/ وقوع یک انفجار بزرگ در ایالت تنسی آمریکا

همزمان با برگزاری مراسم کریسمس انفجاری قدرتمند مرکز شهر نشویل (Nashville ) در ایالت تنسی آمریکا را لرزاند، تحقیقات ابتدایی گویای آن است که انفجار یک خودرو دلیل اصلی این حادثه بوده است.مقامات پلیس آمریکا می‌گویند که انفجار قدرتمند در مرکز شهر نشویل به احتمال زیاد یک اقدام عمدی بوده است.
4 صفحه